Helloween party! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Helloween party! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Helloween party!

Blijf op de hoogte en volg silvia

01 November 2012 | Nederland, Helmond

Gisteravond bij Joy gaan eten,ons favo tentje vorig jaar. Leuk om te zien dat ze verbeteringen aan hebben gebracht. De mensen van Joy zijn super aardig en het eten is geweldig. Morning glory met pork en rijst en dat smelt op je tong,yummie! Naar het strand gelopen waar the party die avond was. Een dj draaide op het strand,er waren mannetjes die showtjes gaven met vuurstokken,je kon touwtje springen in een brandend touw en onder een brandende stok doorkruipen. Het personeel van de siam hut had echt super hun best gedaan om er een geweldig feestje van te maken. Lasershowtje en vuurwerk erbij. Het was alleen niet zo druk en er viel zo af en toe wat regen. We besloten naar de ting tong reggae bar te lopen. Daar was het echt feest! Een dj,een klein dansvloertje...mensen met dreads,mensen met ruiten bloesjes,gepiercte mensen,new wave mensen,mensen met voetbalshirtjes,mensen met helloween pakjes,mensen die helemaal geschminkt waren stonden allemaal uit hun dak te gaan op dat kleine vloertje. Dan kom je binnen en sta je langs de kant te kijken wat hier allemaal gebeurt en in no time sta je mee te feesten. Geweldig,wat heb ik gelachen! Eric ook de voetjes van de vloer en de chang biertjes gingen er goed in. Nu wakker maar natuurlijk niet fit en een tikkeltje beroerd dus het zal vandaag wel een lamme dag worden voor ons maar ook dat mag als je vakantie hebt...

• 01 November 2012 - 05:39

Fred:

Stelletje feestbeesten!!! hahaha... Goed zo, geniet er maar van....Dan maar een keer een heel rustig dagje tussendoor!!!

• 01 November 2012 - 05:46

Silvia Hendrix:

Rustiger dan hangen in je hangmat starend naar de blauwe zee met loungemuziek op de achtergrond en een koel drankje onderweg kan het niet worden...heerlijk! Kom je ook?

• 02 November 2012 - 15:58

Yvonne:

Wat heerlijk om te lezen, mooi dat je in zo'n ver land samen lol kunt hebben!!
    Enjoy!! X

• 06 November 2012 - 08:55

Anita:

heerlijk feestje bouwen. daar hou ik ook wel van. Maar ik mis de foto's die erbij horen. nou ja een lamme dag mag best wel als je de avond ervoor het beest hebt uitgehangen.

xx