Geboekt! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Eric & Silvia

Blijf op de hoogte en volg silvia

16 Maart 2015 | Nederland, Helmond

De vliegtickets zijn geboekt!
Op 3 oktober vlieg ik in mijn eentje vanaf Schiphol naar Bangkok toe met China Airlines. Ik had een hele route gepland maar heb besloten niets vast te leggen en te doen waar ik zin in heb als ik daar ben. Spannend dus. Ik heb wel de eerste nachten Bangkok geboekt om even rustig te kunnen starten. Op 31 oktober komt Eric me achterna en gaan we samen tot 28 november door Thailand en Laos rondtrekken. Het duurt nog even maar ik kijk nu al uit naar dit heerlijke avontuur!
We hopen dat jullie ons ook dit keer weer gezellig volgen en kijken uit naar berichtjes uit Nederland als we zo ver weg zijn....

• 16 Maart 2015 - 22:43

Linda:

Eej! Het eerste bericht van jullie is weer geplaatst!
    Kei leuk en natuurlijk kijk ik weer uit om mee te lezen met jullie avontuur!
    Geniet van alle voorbereidingen!
    X linda

• 16 Maart 2015 - 22:46

Silvia Hendrix:

Eej Linda,keileuk dat je weer meereist! We genieten volop van het plannen,lezen en voorbereiden. Nu nog ff aftellen,he?

• 17 Maart 2015 - 09:26

Renate:

Hey Silvia,
    Wat leuk dat we jullie straks weer kunnen volgen, dat zal ik zeker doen! Heel veel plezier met de voorbereidingen en alvast een super vakantie gewenst....

• 17 Maart 2015 - 10:17

Kei leuk Renate

• 17 Maart 2015 - 11:18

Ilona Ebus:

Wat leuk!! Wel knap dat je dat durft zo een maandje alleen hihi.. geniet van de voorpret en ik geniet met jullie mee als het zover is. X

• 18 Maart 2015 - 15:46

Agnes:

nou meis ik doe het je niet na maar wens je een ongelooflijke mooie en veilige vakantie toen dikke zoen

• 02 Oktober 2015 - 08:47

Pascal:

Hey silvia morgen is het zover ik wens je ontzettend veel plezier en ik kijk uit naar je verslagjes. Veel liefs.

• 02 Oktober 2015 - 08:49

Silvia Hendrix:

Het is dus gelukt en het werkt

• 02 Oktober 2015 - 08:50

Silvia Hendrix:

Keileuk dat je met me meegaat op reis,Pascal x