A hangover and a lazy day - Reisverslag uit Ban Chuk Kum, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu A hangover and a lazy day - Reisverslag uit Ban Chuk Kum, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

A hangover and a lazy day

Blijf op de hoogte en volg silvia

13 Oktober 2015 | Thailand, Ban Chuk Kum

Sinds een jaar of twee heb ik Stefan gevolgd op waarbenjij.nu omdat hij door Azie reist en ik zijn verslagen altijd erg leuk vond om te lezen. We raakten via facebook bervriend en het toeval treft dat hij nu ook hier in Kanchanaburi is. Gisteravond hebben we afgesproken bij zijn guesthouse om wat te drinken. Een gezellige plek met erg leuke mensen. Iedereen kletst met elkaar en drinkt samen een biertje en maakt lol samen. Na een poos naar de reggae bar gegaan en later nog naar een andere bar. Het was een super leuke avond. Vanochtend zouden we samen met nog iemand anders een tempel in de bergen gaan bezoeken maar het regende en niemand voelde tich top dus vandaag maar een chill dagje. Een ontbijtje met vier mokken thee heeft de kater ietsje verzacht en ik google een postkantoor hier in Kanchanaburi. Mijn backpack zit echt te vol en ik weet nu precies wat ik hier wel en niet draad dus ik ga een doorsje spullen naar huis toe sturen. Google zegt dat het postkantoor een half uur lopen is en daar heb ik weinig zin in dus huur ik een fietsje voor een euro. Heb ik net betaalt,zie ik dat er naast het verhuurshopje ook een postkantoortje zit,thanx google haha ik loop naar binnen en zoek een doosje uit waar al mijn spulletjes inpassen. Het meisje zegt dat mijn pakje met de boot naar Holland toe gaat en dat dat ongeveer vijf weken duurt. Er is dan niemand thuis dus besluit ik het pakketje naar mijn werk te sturen want daar is altijd iemand thuis, nu heb ik dat fietsje toch en besluit ik wat hier door Kanchanaburi te gaan fietsen. Ik bezoek de oorlogs begraafplaats en kom onderweg een mooie chinese tempel tegen. In een grote tent zitten heel veel vrouwen te eten en ik vraag of ik ergens drinken kan kopen. We gebaren wat heen en weer en twee mevrouwtjes lopen met me mee. Ik krijg allemaal sjaals omgewikkeld en moet naar binnen toe. Ik kan er geen touw aan vast knopen maar bedenk dan dat het de bedoeling is dat ik ga bidden haha. Buoten de tempel een flesje drinken gescoord en nog wat rond gefietst. Het is een frisse en miezerige dag. Ik voel me langzaam beter,lever mijn fietsje in en surf bij de Blue Star wat op het net. Rond de klok van zes uur ben ik met Stefan en een amerikaanse jongen gaan eten in een heerlijk Thais tentje. Een hele tijd gezellig zitten kletsen. De avond doorgebracht bij de ten bath bar,een heel klein barretje op de stoep waar je je dus kan bezatten en elk drankje tien bath kost. Stefan kent An die er werkt,een superaardig meisje. Later nog een drankje gedaan bij de Monkey bar,waar we gisteren zijn geeindigd maar verstandig geweest want na een paar drankjes naar de Blue Star gelopen waar ik nu nog ff zit te typen. Heerlijk rustig hier en toch om de hoek van the action.

  • 12 Oktober 2015 - 23:00

    Riky Verstappen:

    hoi Silvia, leuk dat ik je nu kan volgen, heb al het e.e.a. gelezen, en je hebt in die paar dagen al veel gedaan, wat ben jij een stoere meid die dit zomaar doet,

  • 13 Oktober 2015 - 03:42

    Silvia Hendrix:

    Hey Riki,echt kei leuk dat je me volgt. Best wel stoer,he? Maar hoer zijn zoveel mensen alleen op reis. Ik heb het goed naar mijn zin maar ben ook blij als Eric straks komt. Ik probeer zoveel mogelijk te zien en doen want het is hier erg mooi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

silvia

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 65236

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2016 - 20 November 2016

Thailand&Myanmar2016

03 Oktober 2015 - 28 November 2015

Thailand 2015

26 Oktober 2013 - 16 November 2013

Bali,de Gilli's & Lombok!

27 Oktober 2012 - 24 November 2012

Thailand 2012

29 Oktober 2011 - 17 November 2011

Thailand...Bangkok & Koh Chang

Landen bezocht: