Een luie dag - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Een luie dag - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Een luie dag

Blijf op de hoogte en volg silvia

22 Oktober 2016 | Thailand, Mae Hong Son

Een heerlijke ochtendwandeling gemaakt langs de Pai river. Het zonnetje zit nog verstopt boven een prachtige laag nevel.Een paar weken geleden zijn hier flinke overstromingen geweest en zijn alle bamboo bruggetjes weggeslagen. Ik kan iver een splinternieuw bruggetje naar the countryside en tref daar veel bedrijvugheid aan. Bijna alle houten en rieten hutten worden opnieuw gebouwd,ik kan me de ellende die hier heeft plaatsgevonden goed voorstellen. Via de 2de nieuwe brug loop ik door het dorpje terug. Ik bestel een green tea en zit nu te genieten van het uitzicht op de rivier en de bouw van de derde bamboo brug. En het zonnetje is bijna door de nevel heen. Vandaag geen reisverslag,we gaan lekker luilakken aan het zwembad☀️O,en het is 22 oktober,vier jaar getrouwd met mijn lieve Eric,daar wordt natuurlijk een Mihito op gedronken vanavond!

• 22 Oktober 2016 - 17:52

Wendy:

Proficiat ! Gaat de tijd toch snel, volgende week saampjes vieren!

• 22 Oktober 2016 - 18:18

Silvia Hendrix:

Echt,he? De tijd vliegt. Samen ergens lekker uit eten of zo of een drankje doen idd