Lonely Beach&Bamboo Tattoo - Reisverslag uit Trat, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Lonely Beach&Bamboo Tattoo - Reisverslag uit Trat, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Lonely Beach&Bamboo Tattoo

Blijf op de hoogte en volg silvia

27 Oktober 2016 | Thailand, Trat

Vanochtend vroeg opgestaan en naar het water gelopen. Ontbeten bij het Warapura resortje. Heerlijk aan het water met een windje erbij. Naar het strand geslenterd en genoten van een prachtig uitzicht,de heerlijke zee en een zalig zwembadje. Rond de klok van drie waren we de zon een beetje zat en zijn we gaan chillen bij Paradise Cottage. Een prachtige sunset gezien en gegeten bij The Kitchen. We worden warm onthaald. De Tom Yum was rete pittig. Zitten wachten tot de tropische bui voorbij was en naar de tattoo shop gelopen. Beiden een prachtige bamboo tattoo laten zetten. Joyce een keltisch teken op haar pols en ik een lotus tussen mijn schouderbladen. We zijn helemaal happy. De vrouw van de master had een dikke lip en wang door een bijensteek,haar histamine tabletjes laten halen. Daarna liet ze nog effe haar wenkbrauwen tatoeren,wat een bikkel! Na drie uur in de tattoo shop een cocktail gedronken bij de Ting Tong bar en nu ons bedje in. Lonely beach is al donker,in slaap. Nu wij nog.