Nyaung Shwe - Reisverslag uit Sizon, Myanmar van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Nyaung Shwe - Reisverslag uit Sizon, Myanmar van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Nyaung Shwe

Blijf op de hoogte en volg silvia

09 November 2016 | Myanmar, Sizon

Om haf zeven wakker door het gestommel van de bovenburen. We staan maar op en ontbijten op het terras van The Manor. Leuk plekje,alles van hout. We gaan aan de wandel. Het is nog lekker koel en rustig. We bezichtigen pagoda's en tempeltjes en drinken af en toe wat. Er komen mannen en vrouwen voorbij in Longi's,trucks met werkvolk,fietstaxi's,kindertjes die naar school toe gaan. Het is een leuk en relaxt plaatsje. We sjokken over de markt. Longi's van lotuszijde en katoen,speelgoed,roze nonnetjes,groenten en fruit,vis en kip gewoon op de grond. Eric koopt een katoengeweven sjaaltje. We drinken wat op minikrukjes en bij de Chillax Bistro. We slenteren langs de bootjes en regelen een trip voor morgen. Lekker lunchen. De noodles smaken hier naar bami,lekker. We spelen met puppy's en er wordt naar ons gezwaaid. Minglabar. Vriendelijke mensen. Na een kilometer of zeven te hebben geslenterd,houden we het voor gezien en gaan we lekker chillen bij het Viewpoint. Het is hier duur in verhouding met andere plekken maar de enige die een werkende wifi heeft. Vandaag niks meer behalve eten,we zijn bekaf.