Lekker Lui - Reisverslag uit Ko Muk, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Lekker Lui - Reisverslag uit Ko Muk, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Lekker Lui

Blijf op de hoogte en volg silvia

16 November 2016 | Thailand, Ko Muk

Gisteren genoten van het heerlijke zwembad en strand. Twee strandstoeltjes geregeld en samen met een drankje naar de zonsondergang gekeken. Een bijzonder momentje. Bij Hilltop gaan eten,heerlijke schotel met eend en bediend worden door kindertjes. Je zit echt midden in de jungle in het pikke donker behalve wat sfeerlichtjes te eten. De geluiden van de jungle erbij. Super leuk. Dan door de bush bush met het lampje van je foon naar Mayow nog een biertje doen. Ze herkenden me nog van vorig jaar! De Mayows kijken voetbal. Thailand tegen Australie en wij kijken mee. Het wordt 2-2 en de sfeer is gemoedelijk. We slapen als babies. Vandaag ontbeten en de rest van de dag aan het zwembad/strand. Lekker uitrusten van al het gereis en indrukken.