Just Relax - Reisverslag uit Ko Muk, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Just Relax - Reisverslag uit Ko Muk, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Just Relax

17 November 2016 | Thailand, Ko Muk

We slapen uit tot acht uur. De lucht is strak blauw en het zonnetje schijnt. Het is al lekker hot. Tussen de bungalowtjes zijn de tuinjongens de paadjes aan het harken en de bloemetjes aan het verzorgen. We leveren ons ontbijtbonnetje voor vandaag in en kiezen lekkers van het buffet. Natuurlijk ook engelse worstje voor de lieve hondjes die heel braaf bij onze tafel liggen. Ze weten al precies dat onze tafel iets oplevert. Ook de hond van Mayow komt speciaal bij ons ontbijten. Hier heb je geen slippertjes nodig,alles is op het strand gebouwd. We slenteren naar de knusse massagehutjes toe en kiezen uit een breed assortiment verwennerijen. Eric de traditionele thaise massage en ik de coconutoil massage. Ik mag met een stevige thaise mee het open hutje in. Op een lekker bedje met uitzich op zee wordt ik flink onder handen genomen. Deze dame verstaat haar vak! Helemaal losjes en geurend naar coconut,glibber ik een uur later de hut uit. Nog effe nagenieten met een kopje thaise thee. Mmmm zalig. We slenteren naar het eind van de baai en klimmen een trap op,de rots omhoog. Drinken ijskoffie en verse orangejuice en genieten van het uitzicht over de baai. Dan het zwembad in. Rond de klok van twee lunchen we op het stand,lekker met de voetjes in het zand. Muziekje erbij en een lekker muziekje,meer heb je hier niet nodig. De rest van de middag superlui aan het strand op de sarong. Twee meter verderop ligt een mooie,kleine,groene slang een hagedisje te wurgen maar dat kan de pret niet drukken! Dutje doen,boekje lezen,zalig. De zin gaat onder,wederom een pachtig gezicht en speciaal momentje. We eten Thais bij Mayow,drinken Chang biertjes en sterke Mohitos en verder is er niks te beleven. Dus de raampjes van ons hutje lekker open en luisteren naar de zee...