Pai Canyon & Stuff - Reisverslag uit Ban Pa Kham, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Pai Canyon & Stuff - Reisverslag uit Ban Pa Kham, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Pai Canyon & Stuff

Blijf op de hoogte en volg silvia

14 November 2015 | Thailand, Ban Pa Kham

Gisteravond gezellig door de walkingstreet geslenterd en biertjes gedronken bij de Yellow Sun en heerlijk geslapen. Vanochtend vertelde de lady van ons guesthouse dat er vandaag omelet met ham & cheese als ontbijt was. Heerlijk gesnaakt. Tijdens het afruimen vertelt ze me dat dit de eerste keer in haar leven is dat ze een omelet maakt,ze heeft zelfs een youtube filmpje erbij genomen om te kijken hoe het moet,zoooo schattig. We lopen het landweggetje af en steken de Pai rivier over en komen bij een scooter verhuur. We nemen er twee,mogen zelfs van het manneke kiezen tussen een zwarte,een rode en een blauwe. We gaan tijden,weer dior dit prachtige gebied. Deze uitzichten gaan nooit vervelen. We stoppen even bij de olifantjes en voeren ze banaantjes,geweldige ervaring. De Memorial Bridge steken we over en Jhonny Depp is ook hier! We stoppen bij de Pai Canyon,een snal pad voert door een canyon heen met een geweldig uitzicht. Natuurlijk zijn we weer op de flip flops dus we dien het rondje over het zeer smalle paadje langs de afgrond maar niet. In Pai zijn ze gek op aardbeien,je kunt ze bijna overal kopen en boven bij een viewpoint hebben ze zelfs aardbeienveldjes en een heuse shop waar je allerlei producten gemaakt van aardbeien kunt kopen,een heel erg happy stukje Thailand haha. We eten taart bij Coffee in Love en bezoeken een Chinees dorpje dat echt te lelijk is om te fotograferen. Ze hebben chinese huisjes nagebouwd en dit blijken vreetschuren te zijn,weg hier. Het viewpoint boven op de berg is wel prachtig. Als laatste bezoeken we een waterval. Hij is niet al te groot maar wel de moeite waard. Als we er wegrijden en een foto van het uitzicht willen maken,steekt er een grote slang de weg over. Dat was wel even schrikken. Een eindje verderop heerlijk geluncht en daarna terug gescooterd naar obs resortje om nog effe lekker van het zwembadje te genieten. Er zijn nog twee meiden en we kletsen gezellig over vanalles en nog wat. Wederom een heerlijke dag in Pai.