Koh Chang Island - Reisverslag uit Ban Khlong Hin, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Koh Chang Island - Reisverslag uit Ban Khlong Hin, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Koh Chang Island

Blijf op de hoogte en volg silvia

21 November 2015 | Thailand, Ban Khlong Hin

Gisteren heel de dag in Khaosan rondgesjokt en vanochtend ons laatste ontbijtje gehad in Sawadee House en dus ook in Bangkok. De minivan is te vrieg,gelukkig hebben we ons ontbijtje op. De rest van de rijzigers in de van zijn fransen. Het busje zit propvol en we hebben een tocht van dik vijf uur voor de boeg tot de ferry naar Koh Chang,een klein uurtje varen en dan nog een klein uurtje berg en slingerwerk op het eiland. Dit is de derde keer dat we Koh Chang bezoeken,de laatste keer is drie jaar geleden dus we zijn heel erg benieuwd of ons favoriete Lonely Beach erg veranderd is. In het busje is het benauwd en we zijn blij dat we op de boot uit kunnen waaien. NOT,ook op de boot nogal sticky. De letters op de berg Welcome to Koh Chang komen in zicht en we rijden de kustweg op. White Sand Beach is in elk geval niet veel veranderd,nog steeds proppievol en te toeristisch. Kai Bae is gegroeid maar ziet er wel nog erg gezellig uit en Lonely Beach herkennen we nog steeds,gelukkig. We worden vriendelijk ingecheckt bij Margaritaville. Wat een leuke plek! Een klein barretje met restaurantje en een paar kleine hutjes. Wij krijgen het achterste huisje. Keilief en netjes. Helemaal blij oakken we onze backpacks uit en gaan door het dorpje slenteren. Toch wel veel dingen zijn verbeterd,het ziet er allemaal netter en schoner uit. Gelukkig zijn onze favoriete tentjes er nog. We eten verrukkelijk bij de Joy. Dezelfde lieve mensen en het eten nog steeds geweldig. Massaman curry en pumpkincurry. Om je vingers bij af te likken. We drinken biertjes bij de Ting Tong bar waar geweldige live muziek was. Wat een gezelligheid. Morgen weer

• 22 November 2015 - 10:07

Francy:

Gelukkig was je te vrieg en zijn de rijzigers op tijd gekoemn! Syl er zijn hier aanslagen en we worden overspoeld door vluchtelingen. Als ik jullie was bleef ik pumpkin eten dat groeit ook in mijn tuin. Heb je al een bamboe tattoo kunnen zetten en neem wat zand mee van de beach. Wat ga je de laatste dagen nog doen?

• 22 November 2015 - 14:53

Silvia Hendrix:

We hebben t nieuws gevolgd,vreselijk! De laatste dagen nog genieten van heerlijk koh chang en bangkok x