De laatste bounty dag - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu De laatste bounty dag - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

De laatste bounty dag

Door: ericsilvia

Blijf op de hoogte en volg silvia

13 November 2011 | Nederland, Helmond

Vandaag is onze laatste dag in dit aradijs. We hebben het rustig aan gedaan. Eric is blij wakker geworden met zijn new haircut,ontbeten langs de kant van de straat en genoten van alles wat er voorbij komt. Verder wat winkeltjes gekeken. Twee sarongs en ringen ben ik nu rijker. Even geluierd aan het zwembad en bij het lieve meiske van ons hotel een heerlijk ijsje gegeten. Spulletjes staan ingepakt voor onze verhuizing morgen. Het busje komt ons om 9 uur in de ochtend ophalen,dan met de ferry naar het vasteland van Trad en dan naar Bamgkok. We zullen er ongeveer 8 uur over doen naar Koa San Road dus toch maar wat broodjes,snoepjes en drinken inslaan straks. Nou Fred,we voelen ons wel klaar voor de big city maar alle reizigers die we tot nu toe gesproken hebben zeggen dat het echt een shoque zal worden,zeker nu met de chaos van het water. In 2 dagen willen we het Grand Palace,de Watt Pro en de Watt Arun gaan bekijken en China town ontdekken,dat zal wel lukken. Gisteravond hebben we hier op tv de aankomst van Sinterklaas bij jullie kunnen kijken,das best een aparte ervaring haha Eric is zijn was nu ophalen,daarna lekker eten.mischien ga ik nog naar de kapper toe als die open is (kan je voor 3 euro 75 niet laten schieten) en dan nog ergens een biertje drinken en slapen. Groetjes van ons x

• 13 November 2011 - 12:07

Francy Divakaran:

Hoi bengels,
    Heerlijk, al die gebeurtenissen die jullie meemaken die gestopt kunnen worden in een doosje van fijne herinneringen die niemand ooit meer van je af kan pakken en die met geen enkel bedrag te betalen zijn.
    Hier wordt het herfst de bladeren zijn er bijna af en we hebben al een beetje vorst.
    Ik ontplof alweer van de nieuwe plannen die groeien in mijn hoofd. Ik wacht vol spanning af naar jullie avondturen in Bangkok. Mocht het daar wat minder zijn Sylvia denk dan count your blessings. Liefs Francy

• 13 November 2011 - 16:58

Jose En Rob:

Eindelijk naar Bangkok! Veel plezier ben benieuwd naar de verhalen;)

• 13 November 2011 - 19:13

Fred:

Fijne reis naar Bangkok en je ziet vanzelf wat je daar gaat tegen komen. Je kan daar zelf toch niets aan wijzigen. In ieder geval hebben jullie het tot zo ver ontzettend mooi gehad.
    Ja, de Sint is aangekomen en heeft hier zelfs al chocolade letters achter gelaten.
    Die zijn nu ook verleden tijd maar het buikje is lekker vol, hi hi!
    Geniet gewoon van alles.....

Groetjes en veilige, goede reis!