Bangkok! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Bangkok! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Bangkok!

Door: ericsilvia

Blijf op de hoogte en volg silvia

14 November 2011 | Nederland, Helmond

Vanochtend om 9 uur vanaf Koh Chang vertrokken naar metropool Bangkok. Het was een prettige maar lange reis met een minibusje met heerlijke stoelen,de ferry met het prachtige uitzicht en daarna een lange reis over de snelweg waar je vanalles voorbij ziet komen. Te volgeladen pick ups met ananassen en zo. We hebben een ier leren kennen,George,die maakte van de minibus een partybus haha de zuipschuit! Bangkok eenmaal bereikt weet je niet wat je ziet. Zoveel brommertjes,chaos verkeer en teveel mensen per 4kante meter. Overal eetstalletjes. Ons verblijf Fortville Guesthouse is helemaal prima. Schoon,beestjesloos en om de hoek van Koa San Road maar toch rustig. Na ingecheckt te hebben zijn we natuurlijk meteen de bekende backpackersstraat gaan zoeken en daar Thais gegeten voor een prikkie. Op een terrasje een biertje en een baco besteld en mensen kijken maar...zoooo leuk wat er allemaal voorbij komt. De verkopers op straat willen natuurlijk alles aan je verkopen maar zijn niet vervelend,als je nee zegt laten ze je met rust. Bangkok is zo groot dat we hopen het Grand Palace morgen te kunnen vinden...Nu moe en naar ons bedje lopen,een frisse douche nemen en lekker slapen! Zo fijn van jullie te horen,jullie zijn zo ver weg maar nu een beetje dichterbij...Liefs van ons uit het land van de eeuwige glimlach en dat is geen fabeltje! xxx

• 14 November 2011 - 18:20

Fred:

En ook nog droge voeten in Bangkok! Geweldig! Ga er lekker van genieten! Er is vast nog een heleboel te zien in Bangkok.
    Groetjes uit het verre limburg,
    Fred

• 14 November 2011 - 18:46

Ingrid:

Hee guys,

Ik lees hier ook mee en geniet van jullie droomreis :-) Het loopt alweer bijna ten einde he, wat gaat de tijd snel. Ben maar blij dat je daar bent in "paradise" en niet hier in dit duffe rotland...bah ik zit echt in een herfstdipje. Alhoewel het weer niet zo slecht is nu...
    En...je haren nog laten knippen??? Ben erg benieuwd naar de tatoo's.
    Geniet nog maar optimaal van jullie laatste daagjes daar. Veel plezier en een dikke kus
    Ingrid

• 15 November 2011 - 06:28

Francy Divakaran:

Sylvia,

Jij krijgt van mij nieuwe slippers als je terug bent!

Hoe gaat dat nu op die slippers of heb je gekleurde regenlaarsjes gekocht?

Francy