De laatste dag! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu De laatste dag! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

De laatste dag!

Door: ericsilvia

16 November 2011 | Nederland, Helmond

Hoi Allemaal.
Gistereaaf zijn we blijven hangen op Koa San Road. Er was een roof bar met geweldige live muziek. De hele bar deed gezellig mee,echt top! Later op een terrasje mensen zitten kijken,wat daar allemaal voorbij komt kan ik gewoon niet omschrijven haha Vanochtend vroeg opgestaan en naar de pier gelopen. Een bootje genomen naar de Wat Arun. Het water stond al best hoog dus we hadden geluk dat er een bootje ging. Toch nog even natte voetjes gehad maar ach,het had veel erger gekund. De Wat Arun is heel erg mooi. Ook een prachtig uitzicht na heel wat trapjes lopen...Later een bootje genomen naar China Town,wat een smalle straatjes,je kunt je niet voorstellen hoeveel er te koop is (mooie spulletjes ook),hoeveel eettentjes en karretjes er zijn en vooral niet hoeveel mensen per 4kante meter. Met de Tuk Tuk terug gegaan naar ons guesthouse omdat het water inmiddels weer gestegen was en er geen bootjes meer gingen. Een fietstocht door Bangkok stond wel op ons programma,Johan maar kan nu niet door het hoge water,volgens jaar dus doen! Nu nog onze laatste bathjes opmaken en een pilske pakken en dan vroeg ons nestje in. Morgenochtend om 6 uur worden we naar het vliegveld gebracht en het wordt een vermoeiende dag! Natuurlijk mis ik jullie allemaal maar het liefst zou ik mijn ticket cancelen. Wat een land,wat een mensen....Liefs van ons en Francy,doe eens een middagdutje,die bladeren blijven toch steeds vallen! Doei doei.

• 16 November 2011 - 13:23

L.:

Hallowa
    Jullie huisje staat er nog. Plantjes zijn niet uitgedroogd en de post ligt op de aanrecht!
    Hoop dat jullie een sjaal en wantjes mee hebbe genomen, hier is het koud.
    Tot morgen! Liefs L.

• 16 November 2011 - 17:29

Ingrid:

Aaah jullie laatste dag alweer...gaat dat toch snel als je "fun" hebt he. Ben blij voor jullie dat de natte voetjes meevallen. Jammmer van het fietstochtje, maar ja, alle andere ervaringen zijn toch geweldig he. Kan bijna niet wachten op de foto's en alle andere verhalen. Maar ben stiekem toch wel blij als jullie weer veilig geland zijn... Ik wens jullie een helke fijne reis en doe je

• 16 November 2011 - 17:31

Ingrid :

oeps Damian drukte net op de verkeerde toetsen en.... alles al verstuurd, sorry.
    Ik wilde nog zeggen, trek warme kleren aan want het is hier stervenskoud!!!
    Kus ingrid

• 16 November 2011 - 18:22

Fred:

Goede terugreis en doe je winterjas op Schiphol aan, want anders kun je het niet bolwerken....het temperatuurverschil......
    Ga je volgend jaar toch gewoon weer terug......

Groetjes en een poot van Muffin en Pippi.

• 16 November 2011 - 21:47

Jennifer :

Goede reis terug!!!

• 16 November 2011 - 22:07

Francy:

Zet de verwarming maar op 25, elektrische deken aan en sloffen of doe samen zelf iets om warm te worden