Veilig thuis! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Veilig thuis! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Veilig thuis!

Door: ericsilvia

Blijf op de hoogte en volg silvia

17 November 2011 | Nederland, Helmond

Gisteravond nog even naar Koa San road gegaan voor een biertje en het op-shoppen van onze laatste Bathjes,kwamen we daar die 2 duitsers tegen...het werd errug gezellig,te laat ook! Ons bedje ingerold...Vanochtend om 05.00 uur Thaise tijd ging ons wekkertje. Om 06.00 uur kwam het minibusje om ons naar het vliegveld te brengen. Zowel de vlucht naar Dubai als naar Dusseldorf zijn prima verlopen. Als je tv kan kijken en wat kan gamen en je wordt verwend met warme doekjes en lekker eten is het best te doen...Om 19.30 uur zijn we geland en nu net thuis. De treinreis leek veel langer te duren dan het vliegen haha Wat hebben we het koud nu en hoe raar om kerstverlichting en het Sinterklaashuis te zien! We kunnen terug kijken op een heerlijke tijd in Thailand,nu weer flink gaan sparen en nagenieten van al het moois...en de Pad Thai missen! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes,Liefs van ons.

• 18 November 2011 - 08:20

Fred:

Welkom thuis en zet de verwarming maar lekker aan. Ben je zo weer gewend in Nederland.

Groetjes

• 22 November 2011 - 16:03

Fam.vossen:

gelukkig weer veilig thuis.Wel een hele ervaring in het thaiseland. Mooie foto's.
    Koud hé!!!!!

Groetjes uit Weert