Lekker lazy in Pai - Reisverslag uit Ban Pa Kham, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Lekker lazy in Pai - Reisverslag uit Ban Pa Kham, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Lekker lazy in Pai

Blijf op de hoogte en volg silvia

13 November 2015 | Thailand, Ban Pa Kham

Niet zo best geslapen afgelopen nacht. Omdat het hier lekker afkoelt hadden we de ramen open gegooid en aangezien we dus in The Countryside slapen,horen we ook alle geluiden die daarbij horen. Wat kunnen al die kleine beesies een hoop kabaal maken! Vanochtend lekker zitten ontbijten en lekker lui aan het zwembad gelegen. Dit is vakantie! Vanuit je ligbedje en het zwembad kijk je zo over de rijstvelden heen met de prachtige bergen op de achtergrond. Wat een geweldige plek. Rond de klok van een uur zijn we het dorpje ingeslenterd om te lunchen. Het is nog lekker rustig op straat. Overdag is iedereen eropuit en in de avond stroomt de Walking Street met al zijn kraampjes vol met mensen,erg gezellig. Ons kroegje hier heet The Yellow Sun,een soort van reggaebarretje met leuke live muziek. We slenteren door Pai en eindigen bij de rivier. Wat een uitzicht. Op een heerlijk terrasje genieten we van coffee en thaise icetea. Effe lekker loungen in de koelte naast de rivier. Via een pad door het countrygebied lopen we terug naar ons hutje en kijken aan de overkant nog effe rond op een farm waar de Apalca's,schaapjes,kippen en heel veel konijntjes hebben. Koffie bij ons resortje en effe relaxen want het is immers een tot luilak gebombardeerde dag. Straks een hapje eten en een biertje pakken en hopelijk beter slapen dan afgelopen nacht.

• 13 November 2015 - 11:14

Pascal:

Een heerlijk dagje relaxen kan ook zo fijn zijn en moet je ontzettend van genieten.
    vergeet niet dat jullie al genoeg kilometers maken op deze vakantie.

• 13 November 2015 - 11:25

Silvia Hendrix:

TWe hebben niet voor niks een zwembadje geboekt

• 13 November 2015 - 12:47

Francy Divakaran:

Ik zou me 3 x bedenken om hier terug te komen.

• 13 November 2015 - 16:50

Silvia Hendrix:

Ik kan jou toch niet missen,Francy?

• 13 November 2015 - 17:34

Wendy:

Geluid van beesjes? Wat moet ik me daar bij voorstellen, kropen toch niet bij jullie in bed neem ik aan..haha.. Reggaebar , echt iets voor jullie,jammer dat er hier geen is. Enjoy x

• 14 November 2015 - 03:09

Silvia Hendrix:

Vogeltjes,krekels,salamanders,brullikkers en dat soort diertjes en die maken allemaal samen flink herrie. Nee,niks op de kamer,alle ramen hebben horren gelukkig. The yellow sun bar is een gezellig kroegje met reggae en gitaar livemuziek. Jij zou pai ook erg leuk vinden. Heel relaxed,beetje hippie tussen de geweldige natuur. Veel yoga en leuke koffie en fruit hutjes.