Koh Lanta long beach - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Koh Lanta long beach - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Koh Lanta long beach

14 November 2012 | Nederland, Helmond

Afgelopen nacht heerlijk geslapen,we waren ook moe genoeg. Vanochtend naar het strand gelopen,het is al vroeg bloedje heet. Long beach is een groot strand,mooi ook! Op het strand een ontbijtje genomen. Het is hier rustig,volgens ons is het hele eiland erg rustig. Een duikje in zee genomen en een handdoek en sarong gekocht om op te kunnen bakken. Een eind over het strand gesjokt. In de middag terug gegaan naar Papillion en daar geluncht en lekker gezwommen in het kleine zwembadje. Een tijdje met een stelletje zitten kletsen en wat tips gekregen wat er allemaal te zien en te doen is op dit eilandje. Rond een uur of zeven een eindje gaan lopen,het is dan al donker en ons resortje ligt ietwat afgelegen dus pikkiedonker. Na een kwartiertje kwamen we een stuk tegen met barretjes,eettentjes en winkeltjes. Lekker gegeten en een beetje gesjopt. Nu terug bij Papillion en nog een Chang biertje drinken. Niet teveel want morgen gaan we weer de scooter op!

• 14 November 2012 - 20:05

Francy:

Hoi luitjes,
    Ik heb vandaag wel 12 panfluiten gemaakt op de technische dag. Ik heb gluhwein en een wintersnotneus. Ik wil je een jaar niet horen klagen, denk erom! Nu ga ik badderen en me voorbereiden op een lange nachdienst morgen terwijl jij ergens waarschijnlijk onder een olifant hangt met vele gekleurde baladeinen en geborduurde pailletjes rond de ogen. Zippend van een cocktail in een groen/oranje kleur met een zwijmpje kersenlikeur een toefje slagroom afgemaakt met een schiiterend uitgesneden papaya erop. Eric neemt ook zoiets maar dan in advocado met mango. Terwijl jullie zweven in de golven bij een schitterend maanlicht....
    Wat is het leven mooi!

• 15 November 2012 - 01:34

Zo is het,Francy! Maar een heel jaar niet mogeb klagen is wel heel erg lang...
    Welke liedjes speel je al op de panflute?