Where else? - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Where else? - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Where else?

Blijf op de hoogte en volg silvia

17 November 2012 | Nederland, Helmond

Vanochtend ons vervoer geregeld naar Koh Phi Phi morgen. We hebben de ferry van acht uur in de ochtend,het is een uurtje varen. De tuk tuk zijspan genomen naar Klong Klong beach en genoten van het strand bij de Where else en Feeling bar. Wat is het daar toch leuk! Alles van hout en riet gemaakt,leuke eethoekjes en loungehoekjes,bamboo hutjes en vrolijke kleuren. Het is heet vandaag,goed heet! De zee loopt heel snel diep af,de kiezels doen pijn aan je voetjes en de stroming is sterk. Niet veel gezwommen dus. Tot half vier een bedje geclaimd,dat is het leuke hier,je mag overal gewoon een bedje gebruiken zonder dat je dat hoeft te betalen. Uiteraard nemen we dan wel een drankje van hun. Het is nu half vijf,nog effe genieten van het kleine zwembadje van Papillon. Geen personeel aanwezig dus buiten de deur eten straks. Vanavond onze backpacks inpakken,hopelijk passen alle nieuwe aankopen er nog bij...dan een beetje op tijd ons bedje in,morgen gaat de wekker vroeg. We hebben genoten van mooi Koh Lanta maar zijn ook wel heel erg nieuwsgierig naar Koh Phi Phi.

• 17 November 2012 - 15:20

Fred:

Terwijl jullie daar heel erg genieten van de zon, het strand en van alles wat er om jullie heen gebeurt, is hier gelukkig Sinterklaas goed aangekomen in Remundj. Het was er een drukte van jewelste maar alles is goed gegaan. Ondanks dat het zonnetje zich niet veek liet zien. Het was een koud dagje. De verwarming draait hier weer op volle toeren!!
    Geniet nog lekker daar voordat je weer naar de vrieskou in Nederland mag.
    Groetjes

• 17 November 2012 - 16:26

Silvia Hendrix:

Dus de Sint heeft zijn verre reis weer overleefd! Top! Hier was het vandaag heel erg heet,weet niet of ik wel aan vrieskou toe ben en eraan kan wennen! We zijn een dorpje verderop gaan eten,wat heerlijk was,en hebben op het strand een pina colada gedronken,erg romantisch! Voordat we weggingen zaten we effe aan de hotelbar en kwam er meisje in paniek naar ons toe. Er zat een slag in hun huisje en ze was er getuige van dat die een gecko op at brrr. Zometeen ons huisje maar eerst heel goed inspecteren voordat we ons bedje inkruipen...backpacks zijn ingepakt,nieuwe shopspullen passen er gelukkig nog bij,morgen ochtend vertrekken we naar Phi Phi island,je weet wel van de film the beach...we zijn heel erg benieuwd! Geniet van je nieuwe warmte en je weekend x