Een afkoel en luier dagje - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Een afkoel en luier dagje - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Een afkoel en luier dagje

Blijf op de hoogte en volg silvia

16 November 2012 | Nederland, Helmond

Vroeg uit de veren en de sleutels van de scooter ingeleverd. Op ons gemakkie ontbeten bij Papillon. Naar het strand geslenterd en de zee in gedoken,gehangen in rieten loungebedjes,boekjes gelezen,mensen gekeken,fruitshakes genuttigd en wat zitten kletsen. We besloten naar het einde van de baai te slenteren om te gaan lunchen,best een eind lopen en de zon is so hot! Komen we bijna aan de punt van de baai en zien we een lief tentje,kunnen we er niet komen omdat er een rivier in de zee uitmondt die te diep is om effe over te steken en zwemmen kannie met onze camare's dus maar weer terug geslenterd. Een zoete,dikke banana pancacke gen een rijstgerecht genuttigd bij een resort en terug geslenterd naar Papillon om nog een tijdje te genieten van het zwembad. Niks mis mee zo een luie dag! S'avonds een motor tuk tuk,een motor met een zijspan waar je dan in gaat zitten,er passen zelfs een stuk of vijf passagiers in,genomen naar Saladan. Een redelijk groot plaatsje met een markt,veel,heel veel winkeltjes,leuke restaurantjes en barretjes. Eric heeft twee leren armbandjes gescoord en een petje en ik een gehaakt hippievestje en een gehaakt topje en een keileuke rieten tas met bloemetjes. Helemaal happy dus. Zoveel leuke kleding,sieraden en tassen hier,ik had beter met een lege back pack kunnen komen...gegeten bij een eenvoudig tentje langs de weg. Dit soort eettentjes bevallen ons het best. Ze zijn goedkoop en het eten is gewoon zalig. De Thaise keuken is echt top! Na het eten een eind gaan lopen en bij de Fat Monkey een biertje gedronken. Een relaxte maar heerlijke dag gehad dus.

• 17 November 2012 - 08:49

Francy:

Eindelijk is de koopziekte dan toegeslagen! Ik vroeg me al af of er iets mis was met je.
    Vandaag verzamel ik papieren zakdoeken, dampo en neusdruppels en zie ik eruit als een grote bacterie.

• 17 November 2012 - 10:54

Silvia Hendrix:

Zeker weten,Eddy,van elke minuut! Het is hier gewoon heerlijk.
    Shop till we drop,Francy,niet ziek dus maar jij wel,arm ding! Flink aan de dampo en snel opknappen x