kuta beach en heel veel winkeltjes - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu kuta beach en heel veel winkeltjes - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

kuta beach en heel veel winkeltjes

Blijf op de hoogte en volg silvia

13 November 2013 | Indonesië, Kuta

Vanochtend een tikje uitgeslapen en een mini ontbijtje genomen. In dit hotel staan vroeg in de ochtend al vele bakken met warm eten klaar als ontbijt en dat krijg ik echt niet weg,en al zeker niet bij 32 graden! Dus dan maar old school corn flakes en een kopje thee. We lopen poppies lane 2 af,het smalle en bekende straatje waar we verblijven en shoppen wat. Erg leuke kleding,schoentjes en spulletjes hier trouwens. We komen uit bij het herdenkings monument voor de overledenen van de bomaanslsg in een discotheek,jaren geleden. Het maakt nog steeds indruk op me omdat ik me levendig voor kan stellen hoe dat er in deze straat aan toe moet zijn gegaan,vreselijk! We slenteren van schaduw terrasje naar schaduw terrasje en komen uit op het strand dat best mooi is,het is er alleen een tikje druk! We ploffen neer in twee stoeltjes onder een parasolletje en nemen wat te drinken. Relaxen is er alleen niet bij want in no time zijn we omringd door een heleboel ladies.ven elke lady heeft haar eigen specialiteit, de een masseert,de ander vlecht,eentje die manicuurt,eentje die pedicuurt,eentje die sarongs verkoopt,de ander armbandjes,eentje met ijsjes,de ander maakt je oren schoon en dat is geen grapje,eentje diehouten beeldjes verkoopt....in de stad shoppen is dus eigenlijk overbodig! Weigeren heeft totaal geen zin,je grens aangeven wel degelijk. We worden beiden versierd met leuke armbanjes en zowel eric als ikke een mani en pedicure. Inclusief nagellak voor beide.... daar laten we het maar bij,ondanks aanhoudend gejammer en gezeur. Natuurlijk wist ik het van te voren,ik ben hier 10 jaar geleden immers ook al eens geweest. Er is niks veranderd. De meeste toeristen ontwijken deze plek maar na alle stille en verlaten plekjes die we bezocht hebben,is dit voor ond best een leuke afsluiter. We eindigen de middag in het heerlijke zwembad van dekuta hotel,daar mogen de verkopers niet komen.....

• 14 November 2013 - 21:56

Francy Divakaran:

Stuur zo'n lady naarmij. Ik loop al een maand met half afgekloven groene nagellak rond en ik wil maantjes bij mijn nagels en het is heel slecht om je oren schoon te maken!