onze laatste dag - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu onze laatste dag - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

onze laatste dag

Blijf op de hoogte en volg silvia

15 November 2013 | Indonesië, Kuta

Vanochtend toen wakker werden regende het dus onze laatste genietvandezon dag,viel letterlijk in het water! Maar na een uitgebreid ontbijt werd het droog, nog een paar winkeltjes in geweest om onze laatste rupiah's op te maken. Eric scoorde een superleuke zwembroek en ik 3 paar leuke sandaaltjes. Gelukkig brak het zonnetje toch nog door en hebben we nog lekker effe kunnen zwemmen.

Er is een einde gekomen aan ons avontuur. Wat hebben we genoten! Zoveel mooie plekjes bezocht,uitzichten met de wauw factor,geweldige stranden,de leukste slaapplekken en lieve mensen om ons heen. Morgen verlaten we dit bijzondere land en komen we van een tropisch temperatuurtje in bijna winter....

Ik zie op tegen de lange reis terug maar het waard.
Bedankt dat jullie met ons mee zijn geweest op reis,
het was gezellig.

• 15 November 2013 - 15:40

Ingrid:

Ik kan niet geloven dat het nu al voorbij is voor jullie... maar ik heb echt meegenoten met jullie avonturen daar :-) Het was een leuke reis hihi
    tot in Nederland...
    Ingrid x

• 15 November 2013 - 15:56

Silvia Hendrix:

Lekker weer naar noodles toe!

• 15 November 2013 - 17:15

Ingrid:

Ja dat is toch ook weer fijn om hem te zien he

• 15 November 2013 - 17:23

Johan:

Hoi Silvia en eric
    Ik heb met veel plezier jullie reis vervolgt ,en ben er zeker van dat hij voor jullie super is geweest.en wie weet zie ik de foto's nog wel eens
    Groetjes johan

• 16 November 2013 - 00:51

Francy Divakaran:

Ben ik effe blij dat je niet op de Philippijnen was!
    Zo nog even lekker uitrusten hoop ik voor jullie.
    Niet schrikken maar sinterklaas landt morgen ook.
    Je hebt het mooi beken hoor Syl, de herfstblaren zijn nu wel af hoor!
    Tijd om terug te komen van je prachtige stranden en turqoise hoekjes zodra de sneeuw valt gooit ik een bal op je snottert! Welkom thuis

• 16 November 2013 - 03:37

Silvia Hendrix:

Jullie zijn altijd welkom voor een foto avondje,johan,kei leuk dat jullie ons gevolgd hebben.
    Ben ook blij,francy want de philippijnen stond wel op ons verlanglijstje,sinterklaas nog even niet maar die luistert toch niet naar ons....en de sneeuw mag ook nog even wachten,
    Nog 2 uurtjes zon en dan moeten we echt vertrekken....dan moeten de sokken weer aan.....gatsie!

• 16 November 2013 - 11:42

Agnes:

ook ik heb genoten van je berichtjes nou meis je hebt er weer een bijzondere herinnering bij.een veilige vlucht naar huis,en wacht met spanning op je fotos doeidoei

• 16 November 2013 - 15:07

Silvia Hendrix:

Zeker weten,Agnes,de eerste vlucht is prima verlopen,straks de 2de en langste nog,dan jog 2 uurtjes treinen en dan zijn we thuis,gaar en gesloopt haha