beachwalk - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu beachwalk - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

beachwalk

Blijf op de hoogte en volg silvia

14 November 2013 | Indonesië, Kuta

Na ons ontbijtje hebben we twee heerlijke bedjes uitgezocht en zijn lekker bij het zwembad gaan liggen. We waren de enige en das best fijn! Vandaag veel bewolking dus niet zo broeierig heet. Rond de klok van drie begon het te regenen. Ff een lekkere douche genomen en de lucht was alweer geklaard. We zijn door het beachwalk shopping center gelopen, alle dure merken zijn hier aanwezig en heerlijke airco... we eindigen in een sfeervolle tent op het dak en genieten met een drankje van het mooie uitzicht en de sunset. Het toilet is ook een bezoekje waard,wat een geinig waarschuwingsbordje... eentje met een poppetje zittend op deze westerse plee,zoals het dus hoort en ernaast eentje die gehurkt op de wc bril is gekropencen dan dus een vet kruis erdoor....
We eten op het dak en als het te druk wordt gaan we.
Lekker een eind over strand slenteren,twee plastic stoelen en een bintang kratje als tafeltje en genieten van het geweld van de golven. Geen verkopers,he,lekker rustig. Veel mensen op het strand die gezellig samen chillen. We nemen er bij ons hotel nog eentje en houden het voor gezien vandaag.

Ik hoor bruisend kuta op de achtergrond, hier onze reis eindigen was een prima plan,het is nu namelijk niet zo erg meer om naar huis toe te gaan,,..
Kuta heeft weinig met indonesie te maken,het is eerder een plek met een record aantal pinautomaten,natuurlijk voorzien van airco in het hokje,zoveel winkels dat je er duizelig van wordt,alke fastfoodketens wel 20 keer en lange straten vol met barretjes....
Het salou van bali.
Verscholen achter de winkeltjes piekt het topje van een hindoe tempeltje,achter de bar een klein offertje,in een zijstraatje een ceremonie met mooie sarong mensen. Bali en het moderne westen zijn hier samen gesmolten.
De menu kaart is zelfs beiden.

Ach,we nemen kuta maar zoals het is en genieten van de laatste dagen vakantie en het heerlijke weertje....

  • 14 November 2013 - 14:26

    Ilona Ebus:

    En dan zit ik hier met die regen en kou :) haha maar tis jullie gegund. Klinkt geweldig allemaal.
    Groetjes, Ilona x

  • 14 November 2013 - 15:01

    Silvia Hendrix:

    Jij lekker dromen van the big apple,zooooo vet! Morgen onze laatste dag....
    Ach,ik wil ook weer graag naar noodles toe...

  • 14 November 2013 - 22:01

    Francy Divakaran:

    Syl, de eerste keer dat ik op zo'n franse plee was ben ik er weer af gegaan omdat ik het gewoon niet snapte. Ik dacht dat het een niet afgemaakte douche was. In Singapore ben ik eens compleet van de plee geflikkerd omdat die heel laag was en ik dat niet in de gaten had. In India waren wel zulke toiletten met een plastick bak met water erlangs en een maatbeker om je bibs te spoelen. In mijn leven heb ik veel plee ervaring opgedaan. Maar de mooiste plee staat voor mij in den Haag daar is de pot en de wasbak van porselein met rose roosjes.

  • 15 November 2013 - 01:48

    Silvia Hendrix:

    Die roze met bloemetjes die lijkt me wel wat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

silvia

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 65325

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2016 - 20 November 2016

Thailand&Myanmar2016

03 Oktober 2015 - 28 November 2015

Thailand 2015

26 Oktober 2013 - 16 November 2013

Bali,de Gilli's & Lombok!

27 Oktober 2012 - 24 November 2012

Thailand 2012

29 Oktober 2011 - 17 November 2011

Thailand...Bangkok & Koh Chang

Landen bezocht: