Khao san area - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Khao san area - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Khao san area

Blijf op de hoogte en volg silvia

29 Oktober 2012 | Nederland, Helmond

Vanochtend een beetje uitgeslapen en een ontbijtje gepakt,eenvoudig maar lekker. Daarna onze reis naar Koh Chang morgen geregeld en de treintickets naar Chumphon later,gereserveerd. In een klein bureautje met een mevrouw die haar best deed om engels te spreken,maar het is gelukt. Vanochtend regende het en de rest van de dag hebben we nog een paar fikse buien gehad maar dat kan de oret niet bederven,het blijft immers heet,heel erg heet! We besloten om de omgeving te voet te gaan verkennen. Nog niet de straat uit,komen we Phill tegen,ik volg deze man al heel lang op youtube en facebook,hij is altijd in Bangkok en maakt reclame voor eten en drinken hier. Een aantal keren berichtjes met elkaar uitgewisseld,leuk. Hij hoorde dat ik tegen Eric zei...volgens mij dat Phill en kwam naar ons toe,herkende ons zelfs haha kei lache! Afgesproken samen wat te gaan eten als we weer in Bangkok zijn. We kwamen al lopen in een achterbuurtje terrecht waar we wat gedronken hebben bij een oude man,schrijnend te zien hoe mensen net om de hoek van de massatoeristenzuipstraat leven. Ben onder de indruk en zou iedereen wel willen helpen...
Via een grote weg kwamen we terrecht bij de golden mount temple.mheel veel treden naar boven toe en natuurlijk door de regen maar alleen het uitzicht was de klim al waard. Geweldig! Later gegeten op Khoa san road en romd geslenterd,paar biertjes gedronken. Zoveel verschillende mensen in 1 straat,het blijft rondkijken en genieten. Nu ons bedje in,morgenochtend gaat de wekken om half zeven in de ochtend voor onze reis naar Koh Chang. Beach,here we come...
Hoe gaat het in Nederland?

• 29 Oktober 2012 - 17:30

Anja:

Hoi Sil en Eric. Jammer dat het daar regent. Hier regent het ook alleen hier is het bar-koud...... Groetjes, Anja en Ger

• 29 Oktober 2012 - 17:34

Silvia Hendrix:

De regen is niet zo erg,dat het niet afkoelt voelt gewoon heel raar...maar we klagen niet wat het is gewoon geweldig. Mooi,lieve mensen en heerlijk eten voor prikkie,wat wil je nog meer?

• 29 Oktober 2012 - 18:35

Ingrid:

Hoi hoi,
    Wat ik nog meer wil??? Daar zijn waar jullie zijn!! Het is hier nu echt verschrikkelijk koud!!
    Hopelijk regent het morgen niet daar. Hier is alles same old, same old...
    Grappig dat je die Phill tegenkwam hihi dus je hebt een date met hem? hihi
    Hmmm morgen dus beach, denk maar effe aan de arme achterblijvers her in dit ijskoude landje. Have fun
    kus Ingrid

• 29 Oktober 2012 - 18:41

Miriam:

Hoi Eric en Sil, hier alles z'n gangetje. Koud en nat :-(!
    Vandaag een hectische dag. Met ons pap naar het ziekenhuis geweest voor bloedonderzoek en een longfoto en blijkt hij dus inderdaad een longontsteking te hebben wat ik al dacht. Hij heeft niet veel meer bij te zetten. Veel afgevallen, moe en kortademig. Hele conditie weg. Nu een sterkere kuur antibiotica gekregen en hopelijk slaat die snel aan.
    Met Kelly gaat het redelijk met uitzondering van wat problemen met haar ex-vriendje, maar die lossen wij wel op.
    Geniet nog lekker van jullie reis. Ik ben echt jaloers en hoop ook nog eens ooit zoiets te kunnen doen maar gun het jullie van harte!!!
    Liefs xxx

• 29 Oktober 2012 - 18:53

Erik En Nicole:

hoi silvia en erik.
    hoe bevalt om nu getrouwd te zijn??
    Nog felicitatie"s toegewenst aan jullie.
    geniet ermaar van t is jullie gegund.
    hier is t maar koud en nat brbrbrbrbrbrbrbrrrrrrr.

liefs erik en nicole

• 29 Oktober 2012 - 19:12

Agnes Jonkers:

heel veel plezier samen
    en silvia voorzichtig met je tatoe in de zon hoor
    veel liefs

• 29 Oktober 2012 - 19:25

Fred:

Het is hier heerlijk weer...genieten in het zonnetje....haha, wie hou ik voor de gek....het is hier brrrrrr...herfstig! Geniet nog lekker van jullie avontuur en goede treinreis alvast......
    Veel liefs

• 29 Oktober 2012 - 19:53

Jose&Rob:

He daar,
    Dat klinkt niet slecht;-) heerlijk genieten van warm weer en lekker eten, en dat zonnetje komt vast wel!

Hier koud en guur.....brrrr maar wel lekker met de kachel en boerenkool hoor hahaha!
    Geniet er lekker van, jullie hebben er lang naar op moeten wachten.
    Dikke knuffel ut Mokum

J&R

• 30 Oktober 2012 - 07:45

Francy:

Hoi,
    Syl als je het echt wil weten ik heb vanavond nachtdienst! Daarbij ga ik ook nog herfstbladeren ruimen. Ragi en Renji willen ook een tattoe (hoe schrijf je dat?) als ze 16 zijn. Ze willen dan er Divin in laten zetten.

• 30 Oktober 2012 - 12:15

Silvia Hendrix:

Arme Francy...kom gewoon hiernaartoe,elke dag un feessie en geweldig shoppen voor een prikkie!

• 06 November 2012 - 08:47

Anita:

weer even je verhaal gelezen. Ben toch wel jaloers op jullie. Maar wat een lef om zulke kleine straatjes, achterbuurt, in te lopen. Weet niet of ik dat zou durven. Silvia leuek foto met dat mutsje op. Zou leuk zijn voor de carnaval.:)
    Snel je volgende verhaal lezen. xx