Een vermoeiende reisdag! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Een vermoeiende reisdag! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Een vermoeiende reisdag!

Blijf op de hoogte en volg silvia

30 Oktober 2012 | Nederland, Helmond

Gisteren,
Mevrouw van de travelagency; yes,madamme,you will travel by mini van,they will pick you up at our office at 07.45
Moi; are you surea.
Mevrouw van de travelagency; very sure,madamme,dont worry!

Afgelopen nacht fikse onweersbuien gehad,niet al te best geslapen dus. Vanochtend vroeg opgestaan want het busje naar Koh Chang komt ons ophalen. Uitgecheckt en aan de overkant was al iets open om thee te leuten. Hele hete thee,die je dan snel naar binnen moet zien te werken,supersterk ook dus meteen wakker! Er staat een heerlijk mandje fruit op de bar en ik vraag of ik een banaantje mag...plastic madamme...oh! Snel wat kleffe custartbroodjes gehaald bij de 7eleven voor onderweg. Zit je dan met je rugzak op een stoeprandje te wachten voor een gesloten kantoortje en geen busje te zien...de mevrouw van de travelagency komt aangelopen en gaat meteen aan het bellen,busje komt dus zo...
De chauffeur verontschuldigd zich niet voor het te laat zijn maar zit ons meteen achter de veren,lopen en snel een beetje. Straat uit,hoek om,ik zweet me kapot en erger me kapot. Geen busje dus maar een heuse,grote vipbus. Er wordt ons dvd en karaoke beloofd maar aan die laatste zijn we gelukkig niet toegekomen! Een busreis van dik vijf uur en we worden gedropt bij de ferry. De overtocht was lekker,teminste een windje erbij en koffie en zo op de boot. Koh Chang komt in zicht en ik weet nu weer waarom we hier terug wilen. Het is gewoon prachtig. We nemen een cola,er staan immers taxi's genoeg,effe wachten tot de drukte weg is. Er staan nog een paar taxi's en we vragen of ze ons naar Lonely beach willen brengen. Euh,ja da kan maar taxi niet vol dus 800 bath dan rij ik...dies gek! We gaan zitten en steken een sigaretje op. Het begint aardig te rommelen en ik kijk of we kunnen schuilen...taxi chauffeur bedenkt zich en wil ons voor 400 bathjes toch brengen. Deal! In de taxi geniet ik van dit geweldige tochtje,het is hier zo mooi! Het groen,de bergen,de nevel in de bergen,de haarspeldbochten....het begint te stortregenen en de chauffeur stopt en dekt de pick up toe met plastic,het regent nog binnen maar onze spullen zijn gelukkig droog. We komen aan bij Paradise cottages. Geweldig,deze plek blijft gewoon adembenemend. Ons hutje ligt aan het water en vanuit mijn bed kan ik morgenochtend meteen door een grote schuifpui de zee zien. Nu een fruitshake en een pilsje aan de bar. Relaxte mensen,fijne muziek. Hier hou ik het wel effe vol....

  • 30 Oktober 2012 - 17:31

    Johan:

    Hoi erik en Silvia klinkt me meteen weer bekent alles komt goed zeiden ze toen ook bij ons ,dat gebeurt ook wel maar in een ander tempo dan wij gewent zijn. De foto's herken ik ook geniet maar van je paradijsje .groetjes Johan

  • 30 Oktober 2012 - 20:49

    Fred:

    Goed zo dat jullie nu lekker aan het genieten zijn. Geniet van dat stukje pardijs op aarde!!!

  • 31 Oktober 2012 - 04:32

    Silvia Hendrix:

    We genieten zeker,van elke minuut. Ook al donderd,bliksemt en regent het pijpenstelen tussen de zon door,je kan hier niet anders dan genieten. Mischien komen we wel gewoon niet meer terug...

  • 31 Oktober 2012 - 12:35

    Monique:

    Wat is omgerekend 400 bath?

    Nu al leuke avonturen, erg jaloers hoor.. Hier regent het ook en dus niet leuk...

    Geniet!

  • 31 Oktober 2012 - 12:42

    Silvia Hendrix:

    400 bath is ongeveer 10 euro en dat is hier heel veel geld...
    Een maaltijd kost bv maar 60 bath en een colaatje 20 bath,een pilsje 40 bath en ga zo maar door. Daarom zijn wij dus hier,wij voelen ons hier rijk haha

  • 31 Oktober 2012 - 20:47

    Francy:

    Het busje komt zo, het busje komt zo....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

silvia

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 65334

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2016 - 20 November 2016

Thailand&Myanmar2016

03 Oktober 2015 - 28 November 2015

Thailand 2015

26 Oktober 2013 - 16 November 2013

Bali,de Gilli's & Lombok!

27 Oktober 2012 - 24 November 2012

Thailand 2012

29 Oktober 2011 - 17 November 2011

Thailand...Bangkok & Koh Chang

Landen bezocht: