update en tanjung aan - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu update en tanjung aan - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

update en tanjung aan

Blijf op de hoogte en volg silvia

12 November 2013 | Indonesië, Lombok

Bij het avondeten en de plek waar we hier de avond doorbrengen,komen kindertjes armbandjes verkopen. Ze zijn schattig maar doortrapt en kunnen heeeeel lang zeuren. We hebben meteen van elk kindje 1 armbandje gekocht en hebben daarna gezellig met ze gebabbeld en spelletjes gedaan op onze foon. Ze weten precies hoe een gsm werkt.... de rest van de avonden hebben ze ons heerljjk met rust gelaten.

Gisteren via een hele slechte weg met de scoot naar tanjung aan gereden. Een prachtige baai met een geweldig strand. Gedronken uit een kokosnoot,lekker gezwommen,dutjes gedaan dud heerlijk lui geweest.de eerste uren waren we helemaal alleen op het strand,das best wel raar. Een hondje komt gezellig bij ons liggen en we noemen hem bobby. Tegen een uur of vier betrekt de lucht,wat een prachtig gezicht is maar we besluiten toch om rustig terug te rijden,je weet immers niet hoe die slechte weg op een tropische bui reageert.
Later die avond een hapje eten en vroeg gaan slapen,we voelen ons beiden hiet zo top.

Vanochtend besloten nog een paarcuur langer onze kamer te houden,nog steeds hiet lekker en om half drie moeten we richting vliegveld voor vonze vlucht naar bali. Gelukkig is het maar 3 kwartier vliegen,hopelijk gaat alles goed en kunnen we de laatste dagen nog volop genieten....