Een luie dag in Lonely beach. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Een luie dag in Lonely beach. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Een luie dag in Lonely beach.

Blijf op de hoogte en volg silvia

31 Oktober 2012 | Nederland, Helmond

Vannacht heeft het flink geregend,vannochtend was het bewolkt en klam. Bij de cottages een heerlijk ontbijtje gescoord en lekker zitten relaxen onder het genot van heerlijke muziek. Vroeg in de middag door het dorpje geslenterd. Het is gewoon om verliefd op te worden,in dit geval al zijn. Slechts 1 straatje met 2 zijstraatjes,meer is het niet maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Alles is gebouwd van riet en bamboo en ziet er knus uit. Doorgeslenterd naar het strand en een heerlijke strandwandeling gemaakt. Hondjes lopen gezellig met je mee. Op het strand geluncht en lekker liggen bakken en gezwommen. Natuurlijk horen daar ook korte napjes bij...nu terug bij de cottages en zometeen douchen,eten en terug naar het strand want ze waren het gezellig aan het maken voor een helloween party...kom maar op met die buckets,morgen zien we wel weer...

• 31 Oktober 2012 - 12:36

Monique:

Wat is trouwens het tijdverschil?

Lekker drinken en plezier maken,. We willen niet al te heftige (lees mooie) foto's zien hoor. Nou ja doe maar wel... :))

KUS

• 31 Oktober 2012 - 12:38

Silvia Hendrix:

Het is hier zes uurtjes later dan bij jullie. Ik zal de lelijkste fotos erop zetten haha

• 31 Oktober 2012 - 20:12

Jose&Rob:

Heerlijk heerlijk heerlijk!!!!! Gewoon doorgaan met genieten
    X

• 31 Oktober 2012 - 20:51

Francy:

Klinkt als een groot orgasme die reis! Nou ja, jullie zijn ook net getrouw he?
    Ik heb vanmidddag in de zon gezeten, de herfstzon nog wel.
    Ik dacht toen net van ha, ha, ha verhalen over fikse regenbuiien daar.
    En jaar juist Sylvia geniet ik weer van!

• 31 Oktober 2012 - 22:43

Fred:

Geniet ze maar lekker.....Jullie hebben het verdiend....en je mist niks hier aan het weer in Nederland.....dus geniet lekker daar op het strand!!!!

• 01 November 2012 - 04:16

Silvia Hendrix:

Maar hier is t best lekker zo een buitje,francy,helemaal no problem!

• 06 November 2012 - 08:53

Anita:

zo'n buitje mocht hier ook best vallen als er maar dezelfde temp. bij is. haha. geniet ervan xx