Laatste dag Koh Chang! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Laatste dag Koh Chang! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Laatste dag Koh Chang!

Blijf op de hoogte en volg silvia

04 November 2012 | Nederland, Helmond

Gisteravond heeft het bijna heel de avond gestortregend dus zijn we bij de cottages gebleven. Mensen met buckets aan de bar,mensen die een boek lezen,gewoon chillen,met hun foon spelen,met elkaar babbelen of voetbal kijken op tv. Er moest wat plastic aan te pas komen om iedereen droog te houden maar het was oke. Vanochtend hier ontbeten en een scooter gaan huren. Voor het bedrag van 3,50,heb je 24 uur een scooter tot je beschikking. Wat was dat weer gaaf om die bergen op en af te scheuren. Soms heb je het gevoel dat je de top niet gaat halen en als je weer naar beneden gaat moet je toch echt fiks de rem inknijpen. Naar het kleine tempeltje bij Bang Bao gereden. Op het terrein sprak een mam ons aan,wilde weten waar we vandaan kwamen en zo,de mensen zijn hier erg vriendelijk. Na het tempeltje effe in Bang Bao pinnen en sigaretjes halen bij de 7eleven. Makkelijker gezegd dan gedaan want we mochten de scooter nergens neerzetten. Uiteindelijk toch na wat frotten gelukt en doorgereden naar het einde van de weg. Hier waren we vorig jaar niet geweest. Hoppa,een slagboom. Voor 50 bath mochten we door,we waren aan het twijfelen maar de man beloofde ons een waterval en een mooi strand dus okay,we rijden verder. Een stuk de jungle ingelopen,gelukkig was er wel een soort van pad,of ja,het was meet stenen klimmen. De waterval was best de moeite waard maar je wordt zo mega klef. Het beloofde strand hoorde bij een wel heel erg thema resort,het thema was bootjes...een megaschip gebouwd als hotel met daaromheem kleine bootjes. Het strand was niet verkeerd maar ongezellig en naar onze mening zaten er teveel mensen die russisch spreken...wegwezen dus! Onderweg kwamen we een veel leuker,inieminie strandje tegen. Daar geparkeerd en hoppa de zee in. De familie van het strandbarretje was superlief en we hebben een hele fijne middag gehad bij ze. Toen we terug reden had het aan de andere kant van de berg flink geregend,de weg was erg glibberig. Na het verhaal van Iemand in ons hotel dat de auto's na hevige regenval van gisteren gewoon terug de bergen afgleden,hebben we maar heel erg voorzichtig gedaan en gereden als bejaarden. Beter dan schade of wondjes,toch? Nu terug bij de cottage,het is weer gezellig. Onze laatste avond hier. Ik vind het niet leuk om hier weg te gaan morgen en Eric ook niet. We zeggen telkens tegen elkaar,zullen we volgend jaar weer terugkomen? Wie weet...
Morgenochtend de backpack inpakken,hier ontbijten dan met de taxi van naar de pier,de boot op,de luxe vip bus met roze,kanten gordijntjes zoeken en dan een paar uur hobbelen naar Bangkok,Sukhumvit.

• 04 November 2012 - 13:10

Agnes:

ach sil god weet wat voor moois je nog te wachten staat
    leuke fotos hoor
    nou geniet ermaar weer van doeidoei

Miriam En De Rest Van De Familie:

Hi Eric en Sil,
    Nog heel veel plezier. Geniet maar van de temperatuur ondanks de regen. Hier is het regen EN nat!!
    Geniet ze in Bangkok.
    Groetjes xxx

Miriam:

Ik bedoelde natuurlijk regen EN koud!!! Ha, ha....

Silvia Hendrix:

Tuurlijk gaan we nog heel veel moois zien,Agnes,maar er is iets met dit eiland dat je gewoon niet meer weg wilt,ik weet nu al dat ik hier weer terug zal komen!

• 04 November 2012 - 15:12

Silvia Hendrix:

We genieten elke minuut hier,Miriam,we zijn dankbaar hier te mogen zijn,dit is gewoon helemaal ons ding! Zitten nu bv op een vlondertje bij de bar met heel veel mensen uit verschillende landen en iedereen kletst met elkaar,eet en drinkt met elkaar. Gewoon heel relaxed,we willen gewoon niet weg morgen maar als we de ferry niet pakkek,komen we nooit meer weg haha jullie het gezellig maken met theelichtjes,warme coco en appeltaart,toch? Liefs.

• 04 November 2012 - 17:40

Fred:

Jullie hebben je weer prima vermaakt zie ik. Goed zo!!! Volgend jaar gewoon weer terug als jullie het zo goed bevalt!
    Geniet...slaap lekker straks en veilige reis richting Bangkok!!

• 04 November 2012 - 19:01

Francy:

Wat chil. Ik doe normale dingen zoals pompoensoep maken voor 13 personenmorgen. Het is hier guur weer. Stuur mij een bounty met een pinca colada of een personal jesus.
    Liefs Francy