Big city life! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Big city life! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Big city life!

Blijf op de hoogte en volg silvia

05 November 2012 | Nederland, Helmond

Gisteravond was een hele gezellige avond in Paradise cottage. Jonathan de fotograaf kwam de disc brengen,we zijn hem heel erg dankbaar want de fotos zijn geweldig! Hij bleef lekker hangen en een vriend van hem,een dj,kwam ook langs om biertjes te drinken. De vlonder zat goed vol. Sia,die vorig jaar in het resortje werkte was er met vrienden en we leerden Lianka en twee jongens uit nederland kennen. Best was biertjes gedronken en gelachen. Daarna de backpack maar ingepakt en t bedje in gedoken. Vanochtend dus ons laatste ontbijtje op Koh Chang genuttigd en om negen uur een taxi genomen naar de pier. De ferry zou om half elf vertrekken maar vertrok al een kwartier eerder,fijn dat we ruim op tijd waren dus. Nog even genoten van het gewedige uitzicht op dit toppie eiland. Het voelde alsof we naar huis toe gingen,heel naar gevoel...
Aangekomen op het vaste land moesten we een hele poos wachten op de vip bus! Komen ze gewoon met olifantjes langs,wellicht wil je nog effe op de foto met ze of ze mischien voeren??? De busreis was lang maar we hebben wel redelijk wat dutjes gedaan. Geen film dit keer,jammer haha. Het was al donker toen we uit de bus geknikkerd werden bij Kao san load,de r blijft moeilijk voor ze. Geen zin om met de tuk tuk naar het skytrain station te gaan en zo dus met een taxi een deal gesloten ons naar ons hotel in Sukhumvit te brengen. Bijna een uur door Bangkok gesjeesd. Het is wel even wennen weer die drukte en hoge gebouwen maar het ziet er cool uit hier. Het imm fusion hotel is net zo mooi als de fotos ons beloofd hebben. We zijn meteen de omgeving gaan verkennen. Schuin aan de overkant van de weg kwamen we een groot plein tegen met mega veel eettentjes,een bandje speelde en het was er gezellig druk. Lekker gegeten en aan de bar een biertje gepakt. Een tijdje zitten kletsen met een amerikaan. Nog even rond gekeken en nu weer in ons hotel,lekker slapen. Morgen op verkenning met de sky train,spannend!

• 05 November 2012 - 19:16

Jose En Rob:

Hoe bevallen de rugzakken???

Xx

• 06 November 2012 - 00:37

Silvia Hendrix:

De rugzakken zijn top! Volgende keer maak ik m alleen ietsje minder zwaar! Heb natuurlijk weer teveel meegenomen maar ach,al doende leert men! X

• 06 November 2012 - 00:37

• 06 November 2012 - 10:45

Francy:

Denk aan mij Syl, ik kom net uit de nachtdienst! Ik vraag me af of je nog wel terugkomt?

• 06 November 2012 - 18:59

Monique:

Lekker blijven genieten...

• 06 November 2012 - 20:16

Jose:

Hahahaha luisteren ho maar hè;-))))))

• 07 November 2012 - 02:46

Silvia Hendrix:

O,Jose,ik luister wel,ben alleen een beetje eigenwijs haha