campuhan hill en blaren - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu campuhan hill en blaren - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

campuhan hill en blaren

Blijf op de hoogte en volg silvia

28 Oktober 2013 | Indonesië, Ubud

Vanochtend genoten van een heerlijk ontbijtje en hoppa lopes op weg naar the monkeyforrrest. De weg gevraagd dus het kan niet missen. Wel dus want na heel lang de weg volgen en opnieuw vragen blijkt dus dat we een heel eind uit de richting zijn. Geen apen dus vandaag maar we hebben wel heel toevallig het bruggetje gevonden dat het hegin is van een hele mooie wandeling. Naast het bruggetje het trapje af en het pad blijven volgen. Doen we. Heet is het, en flink bergop en heet. Maar wat een uitzicht!, wow! Aan het einde van het pad een koel drankje en een gesprekje met andere toeristen. Zo nu effe terug naar Ubud, en daar begint het afzien....na lang de weg te hebben gevolgd toch maar weer gevraagd en das maar goed ook want we gaan helemaal de verkeerde kant op. Okay, back on trach0k, een geweldige route maar het was niet de bedoeling vandaag zo ver te gaan lopen dus pijn en blaren en geen taxi, tot aan de rand van het centrum. We lunchen ff en nemrn een taxi naar Praety. De chauffeur vraagt of we niet kunnen lopen want het is niet ger en good excersise....duh! Vandaag dus verder niet geel meer. Hapje eten en de transfer naar de gilli's regelen. Vooral niet te ger meer lopen!

• 28 Oktober 2013 - 18:03

Fred:

Jullie moeten de volgende keer maar een kompas meenemen. Want jullie lopen telkens de verkeerde richting op. Maar gelukkig hebben jullie mooi weer en toch mooie dingen gezien. Jullie hebben de eerste herfststorm gemist, hier in Nederland. Dus zo slecht hebben jullie het daar nog niet.
    Geniet, geniet, geniet en geniet samen!!!! Morgen naar het monkey forrest?

Groetjes
    Fred

• 28 Oktober 2013 - 19:44

Monique:

haha ik zie je al lopen. En zuchten en steunen. Hilarisch!

Maar het loont want je hebt weer mooie dingen gezien. TOP dus!

Veel plezier jullie..

• 28 Oktober 2013 - 23:41

Silvia Hendrix:

Hier 32 graden, in de nacht een guitje en overdag zon! Ik vind het niet erg die storm gemist te hebben maar hoop wel dat bij ons thuis alles oke is....
    Een kompas, zeker ook een aziatisch haha ach, verkeerd lopen is niet erg want je komt fanalles tegen jaar ikheb ju wel spierpijn in mijn kuiten en pijn van de blaren. Indonesische tijgerbalsem en een taxi hemen wellicht.

Vandaag naar het monkeyforrest, de markt en cafe lotus waar jevheerlijk kunt eten hij een tempel en prachtige lotusvijver.

Haha momo, jevkrnt me, hihi

• 30 Oktober 2013 - 08:32

Francy Divakaran:

Denk maar zo Syl, lopen is goed voor de lijn!