foute hasi goreng en de kliniek! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu foute hasi goreng en de kliniek! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

foute hasi goreng en de kliniek!

Blijf op de hoogte en volg silvia

01 November 2013 | Indonesië, Gili Trawangan

Vanaf de eerste avond dat we hier op tranwangan zijn, zijn we ziek, en niet een kleine beetje. ?.al twee keer bij de doc geweest en we durven geen meter van onze plee vandaan, slapen veel en balen hatuurlijk als een stekker. Meer dan ons hotelletje en de markt op het pleintje krijgen we van dit eiland niet te zien want morgen reizen we alweer verder, als dat teminste gaat lukken....

• 01 November 2013 - 03:37

Jose:

Hè jullie!! Das niet zo mooi zeg, hopelijk gaat het heel snel beter en gaan jullie weer genieten!!

Wij nog een dagje en avond Bangkok vandaag en morgen.........richting Schiphol xxxxx en beter worden hè!

• 01 November 2013 - 05:07

Agnes:

maar silvia dit is balen voor jullieik hoop toch l dat jullie snel beter worden en kijk maar even uit wat je eet
    sterkte ermee xxxxxxxxxxxx

• 01 November 2013 - 11:17

Wendy :

ola!

balen sil, dat kun je er niet bij hebben.
    hopelijk snel weer beter.

beterschap x

• 01 November 2013 - 14:48

Silvia Hendrix:

Het gaat langzaam de goede kant op, jammer dat we morgen dit eiland verlaten, hebben er nauwelijks iets van gezien, laat staan van genoten! Niet eens op het witte strand gelegen.,,, we moeten dus echt een keer terug...ga je dan mee, wendy? X

• 01 November 2013 - 18:06

Francy Divakaran:

Hoi Syl en Erik,
    Hier moet je ook niet zijn storm en stamp en heel veel k bladeren.
    Vanavond naar de Pandoer en daar neem ik zeker geen bami of nassi maar waarschijnlijk wel een lotusdrank.
    Het is zo saaaai hier dat ik er agressief van wordt.
    Kun je me een paddo sturen. Voor mij geen hagelwitte stranden bevuilt door diarre wat een romantische vakantie . Ik zie je al in je hagelwitte hemd wat nu zeker afgelopen is na die nachtmerrie hijgend allebei naar een kopje bouillon of thee met kruiden met die echte pepermuntblaadjes en ieder een paar dozen immodium in je hand. Goh een spelfouten maak ik. Ik zou zeggen weet wat je eet eet wijzer!
    Mochten jullie morgen nog niet opgeknapt zijn dan kom ik eraan met pompoensoep. Syl dat is nu mijn nieuwe verslavving bij het pompoen museum in Asten Wil je weten wat ik gekocht heb. 2 pompoenen om te snijden, 4 om soep van te eten, een muskaat pompen en 30 pompoentjes de dag erna king ik terug nog eens 2 pompoentejs en doe er nog maar 20 kleine. SYl ik weet niet wat me is overkomen maar ik heb de pompoenziekte