het platteland van gili air - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu het platteland van gili air - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

het platteland van gili air

Blijf op de hoogte en volg silvia

03 November 2013 | Indonesië, Gili Trawangan

Ontbijt...ik had een heerlijke bananapancacke uitgekozen en een juutje, een kop thee en das de bodem voor een wandeling door het binnenland van gili air. We gaan aan de wandel en komen een bruiloft tegen, das natuurlijk heel erg leuk om te zien. Het hele dorp viert feest, allemaal mooi opgedoft, vooral veel eten met zn allen op een kleed op de grond en harde muiek. We kijken een tijdje en vervolgen dan weer onze tocht. Veldjes, mooie huizen, kleine huisjes, koeiej, geitjes, allerlei soorten begroeiing, af en toe een paard en wagen komt voorbij en vooral veel kippen! Idereen zal wel op het feest zijn geweest want het eiland is uitgestorven. Het is heet, heel erg heet en we zijn dan ook blij als we de zee weer zien. We nemen meteen een duik en besluiten om daar lekker te blijven. Een goed teken is dat eindelijk de honger en zin in eten weer terug komt. Voor de lunch bestellen we een hele grote hamhurger die we als hongerige wolfjes zo weg hebben gewerkt....lang niet meer zo iets lekker gevonden haha de rest van de dag dus maar lekker lui geweest, ik geloof dat dit eilandje daar ook voor bedoeld is....

  • 03 November 2013 - 16:24

    Francy Divakaran:

    Ik droom even met jullie mee! Heeeeeeeerlijk.
    Denk even aan mij ik ben net uitgegleden bij de c1000 in een pot gevallen slagroom.
    He paradijs is erg ver weg voor mij tegenwoordig. Als ik jullie verhaal lees krijg ik wel een klein opkikkertje.

  • 03 November 2013 - 17:12

    Pascal :

    blij om te horen dat het weer beter gaat en dat jullie weer kunnen genieten van de vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

silvia

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 65325

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2016 - 20 November 2016

Thailand&Myanmar2016

03 Oktober 2015 - 28 November 2015

Thailand 2015

26 Oktober 2013 - 16 November 2013

Bali,de Gilli's & Lombok!

27 Oktober 2012 - 24 November 2012

Thailand 2012

29 Oktober 2011 - 17 November 2011

Thailand...Bangkok & Koh Chang

Landen bezocht: