happy island life - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu happy island life - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

happy island life

04 November 2013 | Indonesië, Gili Trawangan

Gisteravond eindelijk weer een normale maaltijd gehad, we genoten van het waterfront restaurantje, inmiddels ons favo plekje aan het strand. Fijne stoelen, goede keuken, lieve mensen, schone plee, wifi en een view to kill...lzo hoort vakantie te zijn. Nog wat na zitten borrelen met een mok thee toen we bij de buren lekkere live muziek hoorde. En dan ga je kijken natuurlijk. De band was opgesteld in een hoekje tegenover de bar en ze zaten op houten stoeltjes, kun je je hippe bandleden zoals bv een gitarist, voorstellen spelend op een stoeltje? Aan de bar a bunch of aussies, hele gezellige aussies. Een herl breed repertoire van beat it tot adele tot dire straitsntot bob marley, they play it all! Je mocht verzoekjes aanvragen en zelfs meezingen. Na de nodige biertjes werd dit dan ook gedaan. Hier op dit stille, kleine eilandje werd een fiske gevierdven we hebben genoten!

Nu is het weer ochtend en hebben we net heerlijk ontbeten en vervolgens ern heerlijke plek uitgezocht waar we de rest van de dag zullen doorbrengen. Niks moet, gewoon helemaalniks. Er is hier ook niks dus je hoeft ook jiet bang te zijn dat je iets mist. Gewoon niks dus....bietje hangen, naar de zee luisteren en op zn tijd een drankje....thats all!

Straks even een bootje regelen voir morgen, dan gaat ons lombok avontuur beginnen...we zijn heel erg nieuwsgierig naar dat eiland....