Balie's little sister - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Balie's little sister - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Balie's little sister

05 November 2013 | Indonesië, Senggigi

Gisteren zijn we rondom gili air gelopen, er stond een lekker windje dus het was goed te doen. De andere kant van air bestaat uit kleine bungalowtjes met een akkertje ernaast, geweldige uitzichten en een verlaten strand. Er is geen weg en het strand is bezaaid met dood coraal, ziet er heel apart uit maar auw aan je voeten. We kwamen borden tegen met fresh fucking mushrooms en een ander naambordje van een bungalowverblijf, viel ons ook op...Oral orgasm bungalows...zeg nou zelf....
De avond lekker gegeten en we gingen op zoek naar een fast boat ticket naar Lombok. In het kleine kantoortje werden we geholpen door Alan, een vrolijke gast die een heleboel in de aanbieding heeft, zoals boattickets en trips op Lombok. We krijgen een gratis kaart van Lombok en lachen wat af. Als we een tijdje later buiten staan, hebben we de taxi van Bangsal naar Senggigi in da pocket maar geen boatticket....ach. we drinken jog wat bij de chill out bar, pakken onze rugzak in en gaan lekker slapen met al slaapliedje het lieve geluidje van de lizzards buiten....

Vanochtend nog genoten van een Omah gili ontbijtje en we nemen afscheid. Lopen naar het strand en genieten daar nog een tijdje van het prachtige uitzicht en the waterfront. Met de paard en wagen taxi gaan we naar het haventje toe. Even nog een aanvaring met een andere taxichauffeur die ons graag had willen vervoeren en daarna aan het loket een kaartje gekocht voor de public boat.
De public boat is heel heel erg goedkoop namelijk 70 cent pp, het nadeel van de public boat is dat je gewoon geduldig gaat zitten wachten tot de boot vol is, of je doet een dutje, of je leest een boek....je joet in elk geval geen belangrijke afspraak hebben of haast. We raken aan de praat met een gezellig nederlands stelmen dan gaat de tijd snel.
De boot vertrekt, hutje mutje, samen met het anderen nederlandse stel zijn wij de enige toeristen op de boot, of zeg maar gerust bootje. In jo time bereiken we de haven van Bangsal en Alan heeft woord gehouden, de taxichauffeur staat netjes op het strand op ons te wachten. Ik ben nog nooit op een strand door een taxichauffeur opgehaald trouwens. De meneer belooft ons naar ons hotel te brengen en het stel reist met ons mee, daarna door naar het vliegveld. We gaan rijden, er galmt een vreselijk muziekje door de taxi maar het uitzicht....mooi! Prachtig! Een kustweg, bergop, bergaf, uitzigt over de zee, valleien vol palmbomen, we zien de gili eilandjes liggen en Bali in de verte....
Dan zeg ik tegen het nederlandse stel dat ons hotel lijkt op dat wat we net voorbij rijden en eric ziet nog het op tijd het naambordje...de taxichauffeur zet ons netjes af en onze mondjes vallen open....het is mooi!
We duiken het zwembad in, lunchen, lopen het strand op, poeieren verkopers af, wat doen die hier? Het strand is leeg....we genieten van de sunset, drinken wat bij een wel heel erg duur resort en lopen via de pikdonkere slingerweg terug jaar ons hotel waar we nu nog even buiten genieten van de stilte, ik hoor alleen de zee....l

• 05 November 2013 - 15:25

Hans:

Hi both,

Mooi om te lezen - dat genieten zit in hele kleine dingen!
    Ga zo door. Small is beautiful hier heel heel ver vandaan.

Gr. HH

• 05 November 2013 - 23:50

Francy Divakaran:

Wat hoor ik fresh fucking mushrooms. Jullie hoeven het niet meer in je hoofd te halen om naar het orgasm house te gaan want daar bak je dan niks meer van!