Baaitjes hoppen - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Baaitjes hoppen - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Baaitjes hoppen

Blijf op de hoogte en volg silvia

31 Oktober 2015 | Thailand, Railay Beach

De Why Not bar wordt mijn stamkroeggie de komende avonden. Er zaten enlek stelletjes maar de barman nam me onder zijn hoede en hij bleek een prettig gevoel voor humor te hebben. Ze hebben goedkope Chang,reggaemuziek en free wiffi dus vervelen hoeft niet. De avond is rustig in Railay,de dagjes mensen zijn weg. Er hangt een relaxte,gemoedelijke sfeer. Tegen de klok van half elf hou ik het voor gezien en duik mijn mega grote prinsessenbed in. Heerlijk! Ik lees nog wat en Eric en ik doen een poging om te facetimen maar de wiffi op de kamer is te slecht en we blijven telkens hangen. Eric heeft nu ook vakantie en komt er bijna aan! Jippie. Heerlijk geslapen en toch heel vroeg wakker. Bij een piepklein tentje aan het strand neem ik een ontbijt en een extra melk die ik aan een nest jonge katjes geef. Ze smullen erva. Dan ga ik lopen. De East baai helemaal af tot ik niet meer verder kan en dan de andere kant op tot ik bij de rotsklimmers uitkom. Veel mensen hier klimmen en de rotsten zijn dan ook een geweldige uitdaging. Ik sla het kleine pad in naar het derde strand van Railay,Phranang cave beach. Om daar te komen,moet ik een smal kronkelend pad volgen langs en onder een hele grote rots door. Geweldig dit. Ik kom langs het klimpad dat naar het viewpoint boven op de rots leidt en twijfel effe maar het is mij te steil. Toch maar niet. Ik blijf het pad volgen en kom op Phranang cave beach uit. Het is nog redelijk vroeg dus het is er gelukkig nog niet afgekaden druk. Wat is het prachtig,ik kan mijn ogen bijna niet geloven. Ik ben echt in het paradijs. Een baai tussen de rotsen en een hele grote rots in de zee en kleine eilandjes in de verte. Het strand is bijna wit. Geweldig. Ik loop de baai op en neer en neem een watermelonshake. Dit is genieten. Aan het begin van de baai is een tempeltje gemaakt in de cave maar er is ook een kunstenaar actief geweest en die heeft er allemaal penissen uitgestald. Een bizar gezicht naast biddende mensen. Ik volg het tweede pad naar Railay West en hang er een tijdje rond. Bij de Walking Street neem ik een TunaSandwich en een ijscoffee en ik blijf een tijdje zitten. Om half twee slenter ik terug naar het Avatar en klets effe met het meisje van de receptie,de rest van de middag ga ik lekker genieten van het zwemnad, heerlijk afkoelen. Nou,dat lukt wNt na een klein uurtje wordt de lucht bijna zwart en het begint te gieten! En het giet nu nog steeds, ik nestel me op het mega loungebed op mijn balkon en ga lekker liggen lezen. Dit is vakantie!



  • 31 Oktober 2015 - 13:37

    Wendy:

    Haha...die penissen, dat zie je niet elke dag-;) klinkt weer goed allemaal!
    Nog 2 dagen en dan lekker samen genieten! X

  • 31 Oktober 2015 - 13:45

    Silvia Hendrix:

    Bizar,he? Op zo een plek. Railay is heel erg mooi,echt heel erg mooi. En gezellig. Heb een luxe hotel,heerlijk. Eric gaat morgen vliegen,kan nauwelijls nig wachten nu. Raar,he? Vier weken ging het goed en nu....

  • 31 Oktober 2015 - 16:19

    Ingrid:

    Ooooh wat een mooie foto's weer...zwijmel... ( niet de penissen dan he haha )
    Ik kan me voorstellen dat je je mannetje erg gemist hebt, ook al was het nog zo'n mooie en leuke ervaring. Nog ff dan kunnen jullie lekker samen genieten...
    En geniet van je luxe het is je gegund meid.
    Ingrid X

  • 31 Oktober 2015 - 17:18

    Silvia Hendrix:

    Jaaaaa net met heel veel mensen gezellig zitten kletsen in de reggae bar maar het is nu gewoon lang genoeg geweest,ik wil mijn Eric haha Samen avonturen beleven. De laatste loosjes wegen het zwaarst zal het wel zijn

  • 31 Oktober 2015 - 22:50

    Francy:

    Nou heb ik heb je weer gevonden. Getverderrie peniissen daar heb je gauw genoeg van maar als kunstobject zal het prachtig zijn. Sylvia steile rotsblokken dat kun jij best je kunt ook alleen naar thatiland en erg goed voor je bilspieren. Het zal je vast niets interesseren maar ik heb vandaag 2 uur door de bossen geklotst tussen de herfstbladeren en pompoensoep gegeten. Dan nu nog mijn badkamer poetsen. Fijn dat Erik komt maar dat je dit alleen gedaan hebt heel goed voor je zelfvertrouwen en echt los van alles. Inmiddels zal Eriki er al wel zijn denk ik nou nog lekker samen genieten.

  • 31 Oktober 2015 - 23:04

    Francy:

    Nou syl,dommer dan ik kan niemand wezen. Ik ben er nu achter hoe ik al je reisverslagen kan lezen dus vanaf het begin moet ik nu nog lezen en ook nog reageren. Dus er komt nog een boekwerk voor je aan dit kan je dan lezenin momenten dat je heimwee hebt wat je waarschijnlijk niet zal gaan overkomen. Het ergste van alles is dat mijn antieke samsung mobiel zonder acherkant dat daar mijn oplader van kapot was waardoor ik de keuze had voor een moderene blitz van een mobiel. Gelukkig kon iemand mij een oplader verschaffen wat zal gaan betekenen dat ik nu nog jaren met deze samsung zonder achgerkant moet doen maar syl op mijn leeftijd mnaak je toch geen selfies meer en intereseer ik me toch niet wat iedereen like want ik maak zelf wel uit wat ik like en ik wil ook niet in groepapps komen want ik heb al genoeg om bij te houden zoals waar ben jij nu dat ik in ieder geval weet waar mijn maat uithangt in zo'n ver land. Vanaf de bremmen wens ik je vele herfstbladeren toe en wat paddestoelen en kan ik ook wat asielzoekers sturen want schijnbaar zijn ze hier niet welkom door heel veel mensen en wordt ik misselijk van al die spagetti verhalen en ik wens ze toe dat ze zelf ervaren hoe het is om te vluchten.
    Ik zou zeggen neem een bak noodes met chopsticks (sorry ik bedoel niet jouw noodle) ha ha. Sla een paar glazen rum achterover en ga lekker met je zwemvliezen watertrappelen in die grote blauwe zee. Misschien moet je toch nog eens langs die penissen trappelen. Omgekeerd zie je ze dan als stalagmioeten of zijn het dolomieten. Graag ik hiervan jouw beleefde versie. chaw Francy

  • 01 November 2015 - 05:07

    Silvia Hendrix:

    Ben ik al een maand weg,ga je me nu pas lezen! Troel! Maar goed,je hebt me gevonden en ik laat je niet meer los. Ik neem een stevig ontbijt dat moet helpen tegen mijn kater die ik opgelopen heb na een Halloweenparty hier in Railay. Railay is het paradijs. Te mooi voor woorden,free wiffi,lekker eten,biertjes en cocktails,heerlijke hotels en geweldige mensen. Ja,het was goed dit avontuur aan te gaan en ik heb het gefixt en heel veel geleerd,genoten en ervaren maar van mij mag Eric nu wel komen. Ik wil hem! Heb m gemist. Over een paar uurtjes stapt hij in het vliegtuig om en lange,lange reis naar het zuiden van Thailand te gaan maken om mij weer te zien. Als dat geen liefde is? Daar kan geen penis tegenop!

  • 03 November 2015 - 00:11

    Pascal:

    Hoi sil hoe lang duurt het nog voor je je geliefde eric weer in je armen mag sluiten?
    Ik wens jullie fijne dagen daar nog toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

silvia

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 65325

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2016 - 20 November 2016

Thailand&Myanmar2016

03 Oktober 2015 - 28 November 2015

Thailand 2015

26 Oktober 2013 - 16 November 2013

Bali,de Gilli's & Lombok!

27 Oktober 2012 - 24 November 2012

Thailand 2012

29 Oktober 2011 - 17 November 2011

Thailand...Bangkok & Koh Chang

Landen bezocht: