Tonsai Beach - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Tonsai Beach - Reisverslag uit Railay Beach, Thailand van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Tonsai Beach

Blijf op de hoogte en volg silvia

03 November 2015 | Thailand, Railay Beach

Gisterochtend met de longtail naar een baaitje verder genomen. Hiervoor moest ik van Railay east naar west lopen en me bij een klein hokje melden. Als we vier personen bij elkaar hadden dan zou het bootje vertrekken maar aangezien ik me helemaal niet lekker voelde (nacht ervoor ziek geweest van een slechte garnaal),besloot ik de volle mep te betalen en het bootje bracht me meteen naar Tonsai toe. Ik werd gedropt op een redelijk verlaten strand. Schijnbaar zie er ik beroerd uit want bij het strandtentje moet ik gaan zitten en wat drinken,het manneke vraagt of ik wel okay ben. Ik bekom effe en vraag de weg aan hem naar Chill out bar & bungalows. Het is een eindje lopen en ik kom in Tonsai village,een hippie achtig straatje met leuke tentjes. Ik check in en krijg mijn luxe bungalow toegewezen. Alles behalve luxe,heu heul erg basic. Het is een houten tuinhuisje met een vreselijke badkamer en een te hard bed. In de hippietuin drink ik wat en dan kan ik niet meer wachten tot Eric er is en hij is dichtbij... Op het strand ga ik wachten. Vanuit de longtail zwaaien allemaal mensen en ik denk dat het voor de mensen achter me bedoeld is maar als het bootje aanlegt blijkt dat Rob en Jose met Eric mee zijn gekomen. Wat super gezellig. We bekijken de bungalow die Rob en Jose hebben geboekt en besluiten deze voor de dag erna te boeken. Een lekker fris huisje met airco,een fijn bed en een heerlijke badkamer. We kunnen dan alsnog lekker tijdens het eten en drinken van het hippie dorp genieten. Tonsai bay is een prachtige baai met veel palmbomen en rotsen. Een geweldige plek. Die middag heb ik een tip gekregen te gaan eten bij Mama's chicken en dat gaan we doen. Een eenvoudig tentje maar erg lekker eten en het is er gezellig druk. Na het eten nog een biertje gedronken bij de Chill out en toen lekker gaan slapen,nou ja lekker.... Het was een vreselijke nacht!

Vanochtend lekker ontbeten,uitgecheckt bij de Chill out en ingecheckt bij hetTonasai beach resort en met zijn vieren via een korte trail naar Railay west gelopen. Alle vier de baaien bezocht en lekker in ze gezwommen,zitten chillen op het strand en het bootje terug naar Tonsai genomen. Bij het strandtentje een biertje gedronken,lekker gedoucht,dat was een verademing in de nieuwe bungalow, en nu een hapje eten en genieten van de hippiesfeer. Deze baai moet echt zo blijven,zo zijn er nog maar weinig.

  • 03 November 2015 - 14:25

    Pascal:

    Wat fijn dat eric er nu ook is en dat jullie nu samen gaan genieten.
    geniet nu van dit mooie resort en de aanwezigheid van je mannetje.
    dikke kus van hieruit ook hier is het trouwens op dit moment 18 graden buiten heerlijk gewoon.

  • 03 November 2015 - 20:36

    Hans:

    Heel veel plezier samen. Samen reizen is leuk! Gr.hans

  • 03 November 2015 - 22:43

    Francy:

    foto's knippen van die hippie straat syl dan bouw ik zo de bremmen om.
    vandaag heerlijk weer hier jij aan de sangria en ik aan de gluhwijn.

  • 20 November 2015 - 09:40

    Monique:

    Hoe was het weerzien?????

  • 20 November 2015 - 11:26

    Silvia Hendrix:

    Oe! Dat lijkt alweer lang,geleden,Monique,ja fijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

silvia

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 65326

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2016 - 20 November 2016

Thailand&Myanmar2016

03 Oktober 2015 - 28 November 2015

Thailand 2015

26 Oktober 2013 - 16 November 2013

Bali,de Gilli's & Lombok!

27 Oktober 2012 - 24 November 2012

Thailand 2012

29 Oktober 2011 - 17 November 2011

Thailand...Bangkok & Koh Chang

Landen bezocht: