Monkey's,fishermen & national park! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu Monkey's,fishermen & national park! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van silvia hendrix - WaarBenJij.nu

Monkey's,fishermen & national park!

Blijf op de hoogte en volg silvia

15 November 2012 | Nederland, Helmond

Vroeg opgestaan,ontbeten en een motorbike geregeld. Hoe cool is het als je op een hellokitty scoot mag rijden? Effe tanken uit flessen langs de weg,de kaart bestuderen,route plannen en gas erop! De wegen zijn niet al te best,we moeten goed oppassen voor fikse kuilen en losse steentjes. De natuur is prachtig,de wegen kronkelen en we genieten van geweldige vergezichten. Aan de andere kant van het eiland komen we bij een heuse monkeyschool. We stoppen,doen een gift en mogen een kijkje nemen. We spelen met de aapjes,ze geven ons handjes en klimmen op ons. Zoooooo geweldig leuk! Daarna zijn we getuige van hun geleerde kunstjes,ik heb zo gelachen! Aapjes die kokosnoten plukken,basketballen en fietsen. Na elk kunstje wachten ze op applaus en poseren ze voor je. Doorgereden naar Lanta old town,een oud vissersdorp met houten huisjes en vlonders. We lunchen op palen boven zee. De mensen zijn wederom erg aardig. Als we weer opgedroogd zijn en voldoende vocht verzameld hebben,rijden we naar de andere kant van het eiland naar het nationaal park. Mooi park met hikingtrails,verlaten strandjes en een vuurtoren. Scootertje rijden blijft mijn favo bezigheid hier. Stoppen bij kleine hippie hutjes voor een drankje en rijden over kronkelweggetjes door het groen en langs de kust. Koh Lanta is een prachtig eiland. Nu terug bij Papillon om het stof van ons af te spoelen. We mogen de scoot 24 uur houden dus vanavond twee dorpjes verderop wat eten en effe bij de where else? Bar kijken. Het was wederom een geweldige dag.

• 15 November 2012 - 18:26

Wim:

Hoi Silvia en Eric,
    Ik hoorde van Anneke dat jullie te volgen zijn op "waar ben je".
    Dus maar gelijk even kijken.
    Wat een prachtig avontuur waar jullie mee bezig zijn en wat een mooie foto's.
    Geniet er van en groeten van Wim

• 15 November 2012 - 22:48

Francy:

Hoi,
    Syl, jij staat niet met een aap op de foto. Ik wed dat je hartstikke bang bent!

• 16 November 2012 - 02:04

Silvia Hendrix:

Eg nie haha Eric heeft van mij met de aapies fotos gemaakt maar heeft zijn kabel niet bij dus ik kan geen fotos van hem op mijn ipad zetten...k had die aapjes wel mee naar huis toe willen nemen!

• 16 November 2012 - 02:38

Silvia Hendrix:

Dit keer behoorlijk wat avontuut,Wim,en we genieten er elke minuut van. Thailand is helemaal ons ding. Veel verschillende dingen gedaan en gezien en elke dag is een feestje. Hoop dat bij jullie ook alles oke is,groetjes van ons.